torrentstorm?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jefke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jefke

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
Hoi,

ik heb bittorrent geinstaleert en ook torrenstorm, als ik nu naar een website ga (bv. suprnova.org) en klik op een download kan ik wel selecteren waar ik het bestand wil opslaan maar als het downloaden moet beginnen krijg ik meteen een foutmelding die zo snel weer verdwijnt dat ik niet de kans krijg het te lezen.

waarom dient torrenstorm eigenlijk en wat kan ik doen aan die foutmelding?

Danku!

Heb je eigenlijk wel aangegeven met welke van de 2 de torrentfile gestart moet worden.
Mijn voorkeur gaat uit naar torrentstorm.

met torrentstorm kan je oa je upload beperken, is wel handig als je aan een datalimiet gebonden zit.

Dit kan ook met Azureus. Een prima torrentmanager vindt ik persoonlijk. Is ook redelijk gemakkelijk in gebruik. Je moet dan wel ook java geinstalleerd hebben. Ook houdt Azureus je down- en upload-ratio bij. Voor sommige torrentsites is dit een vereiste, bij teveel download en te weinig upload(het delen dus) kun je "geband"(eruitgeknikkerd) worden.

http://sourceforge.net/

kijk maar eens op bovenstaande link, en zoek links in het rijtje -most active-, daar staat Azureus wel bij. Tevens vindt je als je Azureus aanklikt ook een perfecte beschrijving en handleiding voor het programma.

succes Bartie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan