Dag allemaal,
Even wat er vooraf ging. Had problemen met systeem omwille van zware virus. Heb mijn pc volledig opnieuw geïnstalleerd met bijhorende cd-rom.Als administrator heb ik een passwoord ingevoerd.
Probleem: Heb nieuw passwoord ingevoerd, maar nu bij het opstarten zegt hij dat het passwoord niet correct is.Heb reeds 100 andere mogelijkheden geprobeerd, maar tevergeefs.Dus, ik kan mijn laptop niet meer gebruiken.
Oplossing: Was van plan de pc terug te formatteren met de bijhorende cd
Probleem: cd ingestoken, zoals voorzien opstarten en drukken op "c"
De pc formatteerd niet, maar start gewoon op.
Oplossing: Instellen van opstartvolgorde in Toshibaconsole
Probleem: Ken het passwoord niet meer om in programma te geraken
Heeft er voor mij iemand een oplossing aub
Bestaat er niet de mogelijkheid om uw pc te starten, op een toets te duwen of andere dat de pc onmiddelijk naar de cd-rom gaat ipv naar de HD
Help!!!!!!!!!!!!!
Alvast een Zalig Kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar vanuit het Belgenland
Even wat er vooraf ging. Had problemen met systeem omwille van zware virus. Heb mijn pc volledig opnieuw geïnstalleerd met bijhorende cd-rom.Als administrator heb ik een passwoord ingevoerd.
Probleem: Heb nieuw passwoord ingevoerd, maar nu bij het opstarten zegt hij dat het passwoord niet correct is.Heb reeds 100 andere mogelijkheden geprobeerd, maar tevergeefs.Dus, ik kan mijn laptop niet meer gebruiken.
Oplossing: Was van plan de pc terug te formatteren met de bijhorende cd
Probleem: cd ingestoken, zoals voorzien opstarten en drukken op "c"
De pc formatteerd niet, maar start gewoon op.
Oplossing: Instellen van opstartvolgorde in Toshibaconsole
Probleem: Ken het passwoord niet meer om in programma te geraken
Heeft er voor mij iemand een oplossing aub
Bestaat er niet de mogelijkheid om uw pc te starten, op een toets te duwen of andere dat de pc onmiddelijk naar de cd-rom gaat ipv naar de HD
Help!!!!!!!!!!!!!
Alvast een Zalig Kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar vanuit het Belgenland