toshiba 27/30Wl46 39inch

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Hallo, ik heb mezelf een toshiba 27/30Wl46 39inch monitor cadeau gedaan, maar al die pictogrammen zijn zo groot.
Ik heb geprobeerd via confuguratiescherm geprobeerd om het op 2048x1536 maar het lukt me niet?

Wat moet ik doen, een nieuwe grafische kaart of misschien met een programmatje.
Drivers? ik weet het niet.... ik vind ze nergens allesinds.

Wie helpt me?

DIdier

Ben je zeker dat het enkel een monitor is? Want volgens mij is dat een LCD TV, met monitor optie.

ja, idd...
't is een tv maar kheb al een tv dus ja
die gebrui k ik nu als monitor..

Gaat da nie gaan miss...?
DIdier

Nu ja, is eigenlijk logisch dat je pictogrammen groot zijn. Een tv gaat niet die hoge resolutie halen. Om films te bekijken hierop, 100%, maar als PC monitor te gebruiken ???

27" komt overeen met een diagonaal van +/- 70 cm. Je moet er al min. 3m vandaan zitten om een goed zicht te hebben, en je ogen te beschermen . Dus eigenlijk niet aan te raden om dit als monitor te gebruiken.

vanzwam zei:
Nu ja, is eigenlijk logisch dat je pictogrammen groot zijn. Een tv gaat niet die hoge resolutie halen. Om films te bekijken hierop, 100%, maar als PC monitor te gebruiken ???

27" komt overeen met een diagonaal van +/- 70 cm. Je moet er al min. 3m vandaan zitten om een goed zicht te hebben, en je ogen te beschermen . Dus eigenlijk niet aan te raden om dit als monitor te gebruiken.

SORRY, het is een 30 inch...
maar bestaan er geen trukjes of zo?

Trukjes bestaan daar niet voor. Kijk 30" is +/- 76cm diagonaal. Ik heb hier nu de spec's van een 42" en daar is de resolutie 852X480. Hoger krijg je die niet. En die resolutie zal ook bij uw TV zo zijn. Dus spijtig, maar het kan niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan