Toshiba a200-1cj kan er met een biosupdate 4gb geheugen in?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco98

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2010
Ik heb de toshiba a200-1cj en er kan maar 2gb geheugen in, ik zit zelf ook in de computers, maar ik ben even bij de computerwinkel wezen vragen en ze zijden dat er 4gb ik kan, maar op de toshiba site staat dat er max 2gb in kan?

kan ik een biosupdate doen voor 4gb?

Laatst bewerkt:
ik zit zelf ook in de computer

In de computer? dan heb je een grote kast :p

Nee maar even on-topic, ik neem aan dat 4GB gewoon mogelijk is. Alleen waarom zou je dat doen? Gewoon voor de reguliere werkzaamheden zou ik het mooi bij 2GB houden. Bespaart je tijd en kosten.

Maargoed, dat is je eigen keuze. Ik zou in eerste estantie gewoon eens de reepjes installeren. Mocht hij ze niet pakken, zou je inderdaad altijd nog een bios update kunnen doen. Of dit werkt vraag ik me af, aangezien hier mijn ervaring toch wel eindigt.

Laatst bewerkt door een moderator:
haha, ja het is veranderd hoor.

Maar ik gebruik ook adobe cs5 en in mijn pc boven zit 8gb dus je merkt toch veel verschil,

hij pakt ze ook niet, maar kan ik mss ook nog ergens anders een nieuwere biosupdate downloaden die niet op de toshiba site staat?

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet een Bios update alleen bij de fabrikant vandaan halen. Verkeerde flash van het Bios, is weg pc/laptop.

Re:

Maar waarom heb je een bios voor xp en vista en niet voor 7, en een bios heeft toch niks met je besturingssysteem te maken

ps gewn die van vista voor gebruik van 7?

In de tussentijd ben ik even opzoek geweest naar wat er nu mogelijk is.Ik heb 6 pagina's bekeken van diverse memory site's die geheugen leveren.5 ervan geven een max van 2gb en 1 dus 4 gb.Zou die ene er niet eens gewoon naast kunnen zitten?
Tochiba zelf geeft immers ook 2gb.En ik betwijfel of een bios update daar uberhaupt een oplossing voor is.Zelf dat kom je al niet veel tegen dat een bios update zou helpen voor meer geheugen.(zelfs nooit?)maar meer voor ondersteuning andere cpu's.

EDIT Stand is nu 7 tegen 3.heel tegenstrijdig allemaal.

Laatst bewerkt:
RE:frankwannet

Maar nu nog geen andwoord op mijn laatste vraag 'Moet ik de biosupdate van xp of vista hebben en wat is het verschil?' Ik gebruik windows 7.:D

Wat ik ook nog kan doen is naar toshiba bellen voor ondersteuning. Toch?

Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou ik er een foontje aan plegen.De site geeft namelijk ook niet aan waarvoor die updates zijn en of die dan ook voor w7 gelden.Al is een bios updat naar mijn weten niet OS afhankelijk.
Het is allemaal wat vaag en ik ga je niets met zekerheid zeggen.Gaat het fout(oid)heb je een nog groter probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan