Toshiba A200

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik heb een Toshiba A200 met Vista. Ik kreeg bovenin het beeldscherm een werkbalk, waar diversen snelkoppelingen staan. Deze is nu weg. Hoe kan ik die terug halen.

Groet Joop

Heb je onderin wel de standaard Windows balk met klokje, toetsenbord etc. etc ?
Welke koppelingen stonden in die balk bovenin?

ja ik begrijp ook niet echt helemaal goed wat je precies kwijt bent :confused:
Bedoel je zoiets als objectdock enzo? of heb ik het helemaal mis...

Hoi,

Twee mogelijkheden:

Ga met de muispijl helemaal naar de bovenrand van het scherm.

Handiger:
Houdt de 'Fn'-toets ingedrukt.
De opties in de balk werken namelijk allemaal in combinatie met de Fn-knop.
Bijvoorbeeld:
toetscombinatie Fn+F9 : touchpad in- of uitschakelen (als je een externe muis gebruikt)
en Fn+F6 of Fn+F7 (helderheid omlaag of omhoog)
etc ...... (zie de symbooltjes op de Functietoetsen)

Laatst bewerkt:
Pasja en van Ommeren Ja dat wist ik met de fn toets in combinatie van de F toetsen. Maar als ik met de rechtermuisknop naar boven in het scherm ga dan krijg ik niet meer die balk te zien. En die zou ik graag terug willen hebben.

Groet Joop

Pasja en van Ommeren Ja dat wist ik met de fn toets in combinatie van de F toetsen. Maar als ik met de rechtermuisknop naar boven in het scherm ga dan krijg ik niet meer die balk te zien. En die zou ik graag terug willen hebben.

Groet Joop

Hoezo ' ... met de rechtermuisknop'?

Zo werkt het helemaal niet .... dus !!!!!!!!???????????????

Ommeren, dat is fout wat ik zei. Het is met de muisknop naar boven in het scherm, dan kreeg altijd een balkje te zien met een paar icoontjes die je aan kon klikken. Die mis ik nu.
Is niet verschrikkelijk, maar ik weet niet hoe dat is gekomen en zou het wel terug willen hebben.Ik heb Vista erop staan.
groet Joop

Ik weet nog steeds niet welke icoontjes in die balk stonden, maar goed.
Wat gebeurt er als je onderin op de Windowsbalk rechtsklikt en vervolgens kiest voor "werkbalken" en daarna voor "koppelingen" ?

Ik weet nog steeds niet welke icoontjes in die balk stonden, maar goed.
Wat gebeurt er als je onderin op de Windowsbalk rechtsklikt en vervolgens kiest voor "werkbalken" en daarna voor "koppelingen" ?

Niks, want het is geen Microsoft-voorziening, maar een apart softwarematig onderdeel van Tishiba.
Kan overigens niet achterhalen waar je dit in- of uitschakelt.

Pasja , hardstikke bedankt, dit was het. Heel veel dank voor de moeite, ook van Ommeren.

Vr.gr. Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan