Toshiba A350, nieuwe adaptor en nog steeds problemen met chargen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ExDad

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2010
Berichten
2
Hi guys en gals,

Eerste post van mij op dit forum is toepasselijk een vraag.

Ben in bezit van een toshiba satallite a350 die inmiddels een jaar oud is, zit gewoonlijk de hele tijd in de oplader.
Recent was het top van de bij geleverde adaptor scheef gaan staan en kreeg toen problemen met opladen, gaf wel aan dat hij stoom had, alleen laade hij niet op, of ging het batterij icoontje flikkeren.

Heb toen een nieuwe universele adaptor gekocht(Trust 90W), op 19V ingesteld en ingeplugd maar het probleem was niet weg.
Nu laad hi enkel op als ik hem op lowest settings heb staan, de laptop gesloten is en af en toen op normale settings voor een tijdje. Vaak begint hij weer te happeren als ik een speel ga spelen wat er toe lijdt dat mijn beeldscherm van intensiteit verandered. Zodra dat eenmaal begint laad hij niet meer op en moet ik hem weer sluiten, opnieuw opstarten op laag powerplan om het te laten werken.

Nu vraag ik mij af wat hier nou in godsnaam aan de hand kan zijn...

Alvast hartelijk bedankt.
 
Hallo

Veel voorkomende oorzaak :

De voedingsconnector op het motherboard die een slechte verbinding geeft door gescheurde soldeerverbindingen.

Deze connector zit dan ook meestal los , soms wordt de stekker van de netadaptor (die je in de p.c. stopt) ook warm door deze slechte verbinding.

Indien zo , is de enige afdoende oplossing deze opnieuw te laten vastsolderen op het motherboard.

Peter
 
Laatst bewerkt:
Thanks, zal dat even laten controleren en hopelijk laten repareren, laat wel horen of het gelukt is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan