Toshiba Drivers Vista 64 bit nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

focusonyou

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen Windows Vista 64 bit op mijn Toshiba laptop geïnstalleerd (zie onder voor specs). Dit heeft al aardig wat voeten in de aarde gehad, maar daarna begonnen de echte problemen pas. Voor zover ik erachter heb kunnen komen heeft Toshiba geen drivers voor Vista 64 bit uitgebracht, dus ben ik een beetje gaan zoeken naar andere drivers. Ik heb voornamelijk een driver voor mijn Wi-Fi kaart nodig, aangezien ik dan wel met het programma Driver Robot de rest op kan zoeken. Uiteindelijk ben ik bij Atheros terecht gekomen aangezien mijn laptop volgens mij ook een Atheros kaart heeft, alhoewel ik daar niet 100% zeker van ben. Daar een paar drivers van geïnstalleerd, maar bij de meeste geeft hij een foutmelding en bij degene die wel leek te lukken staat er alleen maar een Atheros icoontje in de Atheros map... dus heeft ook niet echt geholpen.

Nu ben ik een beetje ten einde raad en hoopte dat iemand hier mij zou kunnen helpen.

Alvast bedankt,
Axel

Laptop specs:
http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/product/pdf_files/detailed_specs/satellite_P300D-ST3711.pdf

Bedankt voor je reactie ;)

Op die site heb ik inderdaad ook al drivers gevonden, alleen gaf die een foutmelding toen ik ze probeerde te installeren.
Realiseer me nu wel dat ik de atheros driver op die site geloof ik nog niet geprobeerd heb, omdat ik er toen nog niet achter was dat dat het merk van mijn Wi-Fi kaart is. Dus ben die nu aan het downloaden en kijken of dat lukt.

Na de Atheros driver gedownload te hebben en uitgevoerd te hebben op de Toshiba laptop kwam het vertrouwde error scherm weer te voorschijn; 'The version of this file is not compatible with the versioin of Windows you're running. Blablabla' En toch weet ik zeker dat het een 64 bit is.
Duuus, iemand nog een idee? :)

Alvast bedankt

Wilde even melden dat het uiteindelijk toch gelukt is, vond binnen in de map van de Atheros driver nog een andere setup.exe die het wel deed, en alles werkt nu ongeveer.
Toch bedankt voor de support :D

Deze kan dus wel dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan