tobiastheebe
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2012
Ik heb gisteren bij de kringloop voor een symbolisch bedrag van € 5,- een oude tablet gekocht: een Toshiba Dynapad T200/80. Deze lijkt te zijn gebruikt door een autoreparatiebedrijf tot 2002:

Specificaties:
CPU: Intel 80486DX-2 @ 40 MHz
RAM: 4 MB (640 kB conventioneel + 3,3 MB XMS)
HDD: 80 MB P-ATA 1,8" + 260 MB PCMCIA
LCD: 9,5" VGA 640×480
Zoals op de foto te zien, start de tablet prima op, maar de digitizer lijkt niet te werken. Volgens de handleidingen die ik online vond, zou de tablet met een passieve stylus moeten werken. Ik probeer het met een stylus van een handheld PC, maar de tablet reageert hier totaal niet op.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Ik heb de tablet al open gehad en heb beide flatcables van de LCD en digitizer al schoongemaakt (met glasvezelborstel) en opnieuw geplaatst. Ik kan foto's plaatsen van de digitizer/LCD-constructie om de situatie duidelijker te maken.
Zou leuk zijn om deze tablet nog wat beter aan de praat te kunnen krijgen...

Specificaties:
CPU: Intel 80486DX-2 @ 40 MHz
RAM: 4 MB (640 kB conventioneel + 3,3 MB XMS)
HDD: 80 MB P-ATA 1,8" + 260 MB PCMCIA
LCD: 9,5" VGA 640×480
Zoals op de foto te zien, start de tablet prima op, maar de digitizer lijkt niet te werken. Volgens de handleidingen die ik online vond, zou de tablet met een passieve stylus moeten werken. Ik probeer het met een stylus van een handheld PC, maar de tablet reageert hier totaal niet op.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Ik heb de tablet al open gehad en heb beide flatcables van de LCD en digitizer al schoongemaakt (met glasvezelborstel) en opnieuw geplaatst. Ik kan foto's plaatsen van de digitizer/LCD-constructie om de situatie duidelijker te maken.
Zou leuk zijn om deze tablet nog wat beter aan de praat te kunnen krijgen...

Laatst bewerkt: