Toshiba 'Enter Password'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuvjee

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2009
Hallo mensen,

Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn laptop. (Een Toshiba A-135)
Ik had hem aan staan, en was gegevens aan het overdragen naar mijn telefoon.
Dit duurde nogal even, en dus ben ik er even van weggelopen (ca. 15 minuten).
Ik was van plan even te kijken hoe het er mee stond, maar mijn laptop was uitgeschakeld.
Na het opnieuw opstarten van mijn laptop, komt er vrijwel direct in een blauw kader voor te staan: Enter Password. Ik heb geen idee hoe ik hier van af kom, en ook hier ook absoluut geen password voor ingegeven.

Enige suggesties?

Groeten,

Kevin

Laatst bewerkt:
Heb je in je account een wacht woord? Of de administrator?
Heb je je PIN of TUK code al eens geprobeerd in te voeren?

Ik snap niet precies wat je bedoelt.

Ik heb 2 gebruikersaccounts (1 van mijzelf, met wachtwoord) en een gast (zonder wachtwoord).

Zover kom ik echter niet. Allereerst komt het logo van Toshiba er voor te staan, en direct daarop volgt het zwarte scherm met blauwe kader waarin ik een password moet invoeren van 10 tekens.

Heb je ook enig idee waar ik die PIN- en TUK-code kan vinden?

Bedankt,

Tsja, ik zou contact opnemen met Toshiba(h)! Mijn oplossingen kunnen hier geen effect hebben.

Veel succes.

PROBLEM SOLVED!

Laat die stoere jongens bij de computerwinkel maar ***len en praten wat ze willen over een compleet nieuw moederbord.

http://www.flickr.com/photos/22641186@N08/2174316598/in/photostream/

Zie daar een plaatje over hoe het moet. Heel simpel, je haalt aan de achterkant het klepje weg waar het RAM-geheugen zit. Het ramgeheugen haal je vervolgens ook weg en je raakt met een ijzerdraadje de 2 puntjes die te zien zijn op het plaatje aan voor een seconde of 30.
Vervolgens plaats je het ramgeheugen weer, en start de computer op. Je gaat bij het opstarten naar de setup en je beland in de BIOS. Herstel de fabrieksinstellingen, of verander het password. En klaar is kees!

Bedankt voor alle hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan