toshiba excite pro hoog geheugen verbruik...

Status
Niet open voor verdere reacties.

francozero

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2005
hoi peeps,

een maand of 2 geleden kocht ik me een toshiba excite pro AT10LE-A-109... en iets lijkt me niet in orde met het ding.
volgens beschrijving zou er een quad core processor in zitten, en 2GB intern geheugen... dus zou ie toch aardig soepel moeten lopen.
dat doet ie dus niet...
wanneer ik kijk naar het geheugen dat in gebruik is, dan merk ik dat ie steeds minstens 70% van z'n geheugen bezet heeft.
dat lijkt me enorm veel wanneer men absoluut niks aan het doen is. en volgens mij is dat ook de reden waarom ie zo stroef loopt.
ik heb al geprobeert om enkele apps die ik niet gebruik eraf te smijten, en heb ook al andere apps gede-activeert. maar jammer genoeg helpt dat slecht enkele minuten alvorens weer naar rond de 70% geheugen gebruik te schieten.

heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
ik heb 'm ook al terug gezet naar fabrieks instellingen, maar ook dat was geen verbetering.
en ik kan me echt niet voorstellen dat dit normaal is, anders zou een tablet met 1GB geheugen totaal ni kunnen werken dacht ik...

alvast bedankt,

voor zover ik kan zien zijn er 26 actief...
wat die eigelijk doen weet ik ni.

ik heb ze net allemaal afgesloten, buiten 4 die me aangeraden worden om actief te houden.
maar veel doet dat niet, en verbruik is nog steeds 60%.

de enige manier die ik ken om een app af te sluiten, is via clean master.
hoe je normaal een app afsluit weet ik niet... heb totaal geen verstand van die tablets.

zit ondertussen alweer op 66%... en ik heb 'm ni eens aangeraakt.

*bump*

echt niemand een idee wat er mis is met m'n tablet?
ik kan echt wat hulp gebruiken... ik ken absoluut niks van die dingen.
volgens mij kan toshiba toch niet zo'n rommel zijn dat het gewoon onbruikbaar maakt... of toch wel?
ik bedoel, apps en games die iedereen op z'n mobieltje probleemloos draaien lopen op m'n tablet zeer stroef... dat kan toch niet normaal zijn?

toshiba excite pro AT10LE-A-109 heeft een quad core processor en 2GB intern geheugen. dat zou toch vlotjes moeten werken dacht ik...

alvast bedankt,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan