Toshiba Externe Harddisk werkt niet met Windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lotski

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
Een welgemeend goedemorgen, allemaal!

Ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag, maar ik heb een beetje crisis met mijn Toshiba externe harddisk, type PX1268E-1G40.
Deze heeft altijd prima gewerkt met mijn Windows XP laptop, maar sinds kort heb ik een nieuwe laptop, waar al Windows 7 op stond geïnstalleerd bij aanschaf. Als ik nu mijn Toshiba PX1268E-1G40 harddisk hier aan hang, krijg ik na invoering van het wachtwoord van de harddisk de volgende foutmelding: "INI Entries in the path I:ONSPCCDH.INI are not matching with the Inquiry Data. Make sure the INI file has the correct entry."
Kan het zijn dat deze bewuste harddisk niet werkt met Windows 7 of is er iets anders aan de hand? Mijn vorige laptop is helaas kapot, dus ik kan niet controleren of de Toshiba harddisk daar nog wel werkt.

Bij voorbaat heel veel dank :)

Nog niemand hier hetzelfde meegemaakt? Nog niemand met een oplossing...?

Is die harddisk beveiligd met een wachtwoord toevallig?

Hai, goeiemorgen!

Jazeker. Het gaat om de HD van mijn vriendin en die had er inderdaad een wachtwoord op staan. Ik heb het hele internet al afgezocht naar mensen met hetzelfde probleem en het schijnt vaker voor te komen. Ik heb alleen nog steeds geen oplossing gevonden? Misschien een idee? Thanks alvast.

Greets!

Twee mogelijkheden:

Of de harddisk aan een XP computer / laptop hangen en het wachtwoord verwijderen:

Connect Your external HDD PX1267-E to that computer. In XP remove the password when it prompts to enter the password in the login secure partition. See page 14 in the little users guide: How to disable Password Security. Once the password is removed, plug the external HDD PX1267-E in the computer with Vista as operating System and it wil work fine now, WITHOUT THE PASSWORD SECURITY.

Bron: http://forums.computers.toshiba-europe.com/forums/thread.jspa?threadID=20901

OF speciale drivers downloaden:

http://uk.computers.toshiba-europe....election&CFID=Windows+Vista&FID=TIU00000038c1

beide genoemde oplossingen zijn voor hetzelfde probleem, maar dan met Windows Vista, maar zouden ook met Win 7 moeten werken.

Heeey, thanks!

Dat gaan we eens even proberen zodra mijn vriendin van d'r werk komt. Hoop snel met een reactie te komen dat het is opgelost.
Thanks again!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan