Toshiba L10 Start helemaal niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

shaief

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Hallo,

Ik heb een Toshiba L10 laptop Intel Centrino 1.6 Ghz
En die wilt niet meer starten er branden ook geen lampjes
en als ik de adapter aansluit dan brandt dat lampje ook niet van dat hij aan het laden is.
Er gebeurt gewoon niks de fans draaien ook niet als je de adapter aansluit dan hoor je wel iets

Ik heb de laptop open gemaakt hij geeft gewoon spanning de DC power jack zt goed op de moederord vast.

Dit heb ik ook geprobeerd
alle hardware losgekoppeld
batterij weggehaalden adapter aangesloten

Wat kan nog meer de oorzaak zijn?
Hoe zien de zekeringen erui van deze laptop? misschien is er 1 door gebrand

Laatst bewerkt:
Misschien is je moederbord kapot.
Als je nog garantie hebt is het altijd lonend hem op te sturen naar Toshiba of je leverancier.

Misschien is je moederbord kapot.
Als je nog garantie hebt is het altijd lonend hem op te sturen naar Toshiba of je leverancier.

Dat weet ik niet
Ohw ja ben ff wat vergeten je melden
De fans draaien niet er gebeurt gewoon niks
Ik heb op de moederbord gekeken er zit een ronde platte zwarte ding geplakt op de moederbord staat A2 OP

Laatst bewerkt:
Als er uberhaupt niets gebeurt, ook geen ventilatoren die draaien, lampjes, piepjes en dergelijken is er iets met de stroomvoorziening van je laptop.
Klinkt aannemelijk aangezien ook het lampje niet gaat branden dat je accu op wordt geladen.

In dit geval is laten repareren door Toshiba de enige mogelijkheid.
Of een nieuwe kopen natuurlijk.

Als er uberhaupt niets gebeurt, ook geen ventilatoren die draaien, lampjes, piepjes en dergelijken is er iets met de stroomvoorziening van je laptop.
Klinkt aannemelijk aangezien ook het lampje niet gaat branden dat je accu op wordt geladen.

In dit geval is laten repareren door Toshiba de enige mogelijkheid.
Of een nieuwe kopen natuurlijk.

ja raar het geeft gwn de goeie spanning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan