beste mensen.
Ik heb een raar probleem met mijn toshiba l300 laptop.
Sinds vanmorgen wil de laptop niet meer aan.
hier de uitleg.
Vanmorgen met wakker worden wilde ik mijn mail checken en toen viel de laptop ineens uit.
de laptop is enkel aangesloten op het stroom ( batterij eruit ) .
Het stroom lampje brand dus hij heeft stroom, als ik hem aan druk zie ik alle lampjes branden en het scherm lijkt aan te willen maar dat is het ook, hij valt gelijk weer uit binnen 1 sec.
Ik heb geprobeert met batterij en toen ging hij wel gewoon aan totdat de batterij leeg was.
zonder batterij brand het het power in ledje normaal maar als ik dan de batterij erin doe dan knipperen de power in en de batterij led .
wat heb ik geprobeert.
toen de batterij nog power had ram verwijderd en 1 voor 1 geprobeert en beide deden het gewoon.
power eruit en batterij eruit, aan knop 30 sec inhouden en weer aansluiten.
dit alles heeft geen effect. dc in en batterij blijven knipperen.
heeft iemand misschien een id wat dit kan zijn ?
alvast bedankt.
groeten barney
Ik heb een raar probleem met mijn toshiba l300 laptop.
Sinds vanmorgen wil de laptop niet meer aan.
hier de uitleg.
Vanmorgen met wakker worden wilde ik mijn mail checken en toen viel de laptop ineens uit.
de laptop is enkel aangesloten op het stroom ( batterij eruit ) .
Het stroom lampje brand dus hij heeft stroom, als ik hem aan druk zie ik alle lampjes branden en het scherm lijkt aan te willen maar dat is het ook, hij valt gelijk weer uit binnen 1 sec.
Ik heb geprobeert met batterij en toen ging hij wel gewoon aan totdat de batterij leeg was.
zonder batterij brand het het power in ledje normaal maar als ik dan de batterij erin doe dan knipperen de power in en de batterij led .
wat heb ik geprobeert.
toen de batterij nog power had ram verwijderd en 1 voor 1 geprobeert en beide deden het gewoon.
power eruit en batterij eruit, aan knop 30 sec inhouden en weer aansluiten.
dit alles heeft geen effect. dc in en batterij blijven knipperen.
heeft iemand misschien een id wat dit kan zijn ?
alvast bedankt.
groeten barney