Toshiba L500 - 1ZR Laptop kapot snel hulp nodig ivm school!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robke15

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Hallo,

Ik weet niet of ik hem hier goed neer heb gezet maar mijn laptop is 2x gecrasht.
de eerste keer kreeg ik plotseling de blue screen of death maar had hij zich eige hersteld, wel steeds problemen gehad dat hij traag was enzo.
Maar nu sinds net crashte hij ineens toen ik heel ff wat drinken was pakken, alweer blue screen of death kon ik net zien.
Ik dus weer late herstellen maar hij zegt dat ik alle externe apparaten eraf moet koppelen, maar er zitten er geen aan, geen muis oplader of iets!
En toen heb ik hem met een back up opnieuw laten installeren maar nu doet hij dus werkelijk niks meer!!
Hij start op tot het het windows starten schermpje en dan zit die vast.

Ik heb dus al veilige modus geprobeert etc. en ik heb geen Herstel cd of iets erbij gekregen(via wehkamp).

Wat moet ik doen!?

Bvd,

L. Robben

cd regelen > opstarten in recovery mode(R) >
fixmbr > yes >
fixboot > y

reboot

cd regelen > opstarten in recovery mode(R) >
fixmbr > yes >
fixboot > y

reboot

Hee, bedankt voor je reactie ik zal is kijken of ik er een aan kan komen.
Maar mischien is dit ook goed van toepassing, hij stopt namelijk met laden bij veiligmodus bij deze zin:

Geladen: \Windows\system32\DRIVERS\disk.sys

heb ik dat of is het gewoon zo dat er niemand helpt op een help mij site?

Ik zeg altijd: systeemherstel
Dat gaat helaas niet zo makkelijk in jouw geval:shocked:

Hee, bedankt voor je reactie ik zal is kijken of ik er een aan kan komen.
Maar mischien is dit ook goed van toepassing, hij stopt namelijk met laden bij veiligmodus bij deze zin:

Geladen: \Windows\system32\DRIVERS\disk.sys

euhm... wat moet ik met die foutmelding?
wil je daar een oplossing voor?
ff zo snel uit het hoofd gedacht(weet niet eens of het kan(en of het werkt)).
opstarten in ms-dos. gaan naar het path win\sys32\drivers
copy de bestanden daarnaartoe.
reboot windows

Byess VRC

P.S. het is niet alleen bij jouw. Er zijn volgens mij niet veel active leden die kennis (hebben en ) verdelen

Laatst bewerkt:
Bij het opstarten F8 dan :opstart herstel kiezen dan volgende,

heb je wel een normale windows installatie cd/dvd, daar staan namelijk reparatie tools op!

Wat heb je er verder me gedaan?
Overclokken, downloaden, te zware games spelen, te veel dingen te gelijk doen?
Ik denk dat je een virus hebt, welke virus scanner gebruik je?

Bij het opstarten F8 dan :opstart herstel kiezen dan volgende,

heb je wel een normale windows installatie cd/dvd, daar staan namelijk reparatie tools op!

Wat heb je er verder me gedaan?
Overclokken, downloaden, te zware games spelen, te veel dingen te gelijk doen?
Ik denk dat je een virus hebt, welke virus scanner gebruik je?

hee, ik speel zware games op de laptop en download regelmatig. Maar ik heb avast 5, ik heb de laptop al gemaakt. Ik heb hem naar een computerzaak gebracht, daar hadden ze hem opnieuw geinstalleerd.. en er zit geen recovery tool in de bios. slaat nergens op!:evil: Maar toen hij opnieuw geinstalleerd was kreeg ik weer de heletijd blauw scherm, dus ik verder zoeken en toen vond ik hijackthis.. ik dat geinstalleerd.. scan uitgevoerd en gefixed/deleted en poef laptop is sneller dan tevore zelfs toen ik hem de eerste keer gebruikte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan