Toshiba L500 Batterij loopt snel leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

carsten1998

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Ik heb mijn laptop nu ca. 1.5 jaar en ik heb het idee dat de batterij heel snel leeg loopt ..
Soms in ca. 3 kwartier van 100% naar 15%. is dit normaal?
zo nee. kan ik dit weer herstellen

MVG

heb je je batterij er ook inzitten als hij via de adapter op het lichtnet zit?

Ja, ik haal de accu er nooit uit.
toevallig omdat ik nu met de batterij bezig ben heb ik hem er net uitgehaald. maar normaal zit deze er altijd in.

dat is hij altijd aan het opladen en dan wordt hij lui en laad dan niet meer goed op, heb het zelf ook gehad en moest de batterij vervangen

o oke., dus altijd de batterij eruit halen als die 100% is. maar de batterij kan je niet meer herstellen??

ja is wel het beste en als je de batterij gebruikt pas weer opladen als hij zo goed als leeg is

ik ben er bang voor, in windows 7 geeft hij de melding dat de batterij vervangen moet worden en laadt ook niet meer op

in de taakbalk rechtsonder heb je het pictogram van een batterij en een stekker, als er een rood kruis doorheen staat is de batterij overleden, volgens de experts gaat zo een batterij ook maar 2 jaar mee

oke .. er staat nog geen kruis, dus dat is positief. de laptop is ca. 1.5 jaar , ik hoop dat hij oud word

haha ja idd dan laadt hij in ieder geval nog op maar hij gaat nu in ieder geval wel achteruit in capaciteit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan