Toshiba Laptop AC pin stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolzors

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
3
Hallo mensen,

Ik heb een vraagje over het fixen van me laptop Ik heb een Toshiba Sattalite. Ik heb een laptop gehad maar daarvan is het pinnetje stuk dat contact maakt met je oplader. Nu moet ik met een koper draadje in me oplader stoppen zodat het contact maakt met me laptop. En dat is nog steeds stressvol omdat ik 1x beweeg het meteen weer los gaat.Ik heb op internet gezocht naar alternatieve oplossing maar ik heb niet veel kunnen vinden. Weet iemand misschien een creatieve manier maar niet al te moeilijke oplossing om het te kunnen fixen? (Nee ik ben niet bereid om €150,- te gaan betalen om het weer te laten solderen en ik heb geen garantie) Ik sta open voor alle suggesties.

Dave
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou een andere oplader kopen. kost nog geen 150 euro.- Ik heb zelf ook geen orginele voor mijn acer aspire 5315
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zal niet veel helpen als de aansluiting op de laptop zelf stuk is, zoals TS zegt....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het niet over een andere oplader. Ik heb het over dat pinnetje dat in je laptop zit dat contact maakt met je oplader. Dat is waarschijnlijk afgebroken en ik vraag nu om een creatieve oplossing om dat te gaan fixen.
 
Laatst bewerkt:
Enige mogelijkheid is om er een nieuwe AC adapter punt op te laten solderen. Wij doen dit ook, voor de meeste laptops bedragen de kosten ongeveer €75,-.

Voor meer informatie zie link weg gehaald, geen reclame voor jezelf gaan maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan