wouter54321
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 mei 2008
Hallo iedereen,
Mijn Toshiba Satellite laptop is 1 jaar en 11 maand jong.
Eén jaar geleden is de grafische kaart en het moederbord vervangen.
Ik had toen warmteproblemen en de kleuren werden gemengd.
Net één week nadat de 1 jarige garantie van de accu verlopen was, begon de levensduur van de accu te minderen.
Nu zijn we terug bijna één jaar later en de laptop wordt weer ongelooflijk warm.
Bovendien werkt hij niet goed meer wanneer hij uit slaapstand komt.
Zijn er nog mensen onder jullie die een Toshiba laptop hebben en die hiermee ook zeer veel problemen hebben???
Mijn garantie is nog niet verlopen, daarom vraag ik me af of ik naar de winkel zou gaan en vragen om hem te herstellen???
Aangezien ik er veel problemen mee heb gehad zou ik ook nog eens vragen of het mogelijk is om de accu te vervangen???
Ik zou het nogal gek vinden om nu mijn laptop, na nog geen twee jaar, te vervangen.
Graag jullie meningen.
Alvast bedankt!
Mijn Toshiba Satellite laptop is 1 jaar en 11 maand jong.
Eén jaar geleden is de grafische kaart en het moederbord vervangen.
Ik had toen warmteproblemen en de kleuren werden gemengd.
Net één week nadat de 1 jarige garantie van de accu verlopen was, begon de levensduur van de accu te minderen.
Nu zijn we terug bijna één jaar later en de laptop wordt weer ongelooflijk warm.
Bovendien werkt hij niet goed meer wanneer hij uit slaapstand komt.
Zijn er nog mensen onder jullie die een Toshiba laptop hebben en die hiermee ook zeer veel problemen hebben???
Mijn garantie is nog niet verlopen, daarom vraag ik me af of ik naar de winkel zou gaan en vragen om hem te herstellen???
Aangezien ik er veel problemen mee heb gehad zou ik ook nog eens vragen of het mogelijk is om de accu te vervangen???
Ik zou het nogal gek vinden om nu mijn laptop, na nog geen twee jaar, te vervangen.
Graag jullie meningen.
Alvast bedankt!