Toshiba laptop beeldscherm demonteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtince

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2009
Ik heb een toshiba laptop waarvan het beeldscherm het niet meer doet. Het ligt aan de kabels die naar de beeldscherm gaan, die kapot zijn. Ik heb hem al geprobeerd te laten maken via een computer bedrijfje hier in Arnhem. Alleen volgens hun zijn de kabels nergens meer te bestellen waardoor hij ook niet gemaakt kan worden.

Het is zonde om de laptop helemaal niet meer te gebruiken en daarom wil ik hem koppelen aan een externe beeldscherm en hem dus zo te gebruiken. Maar hiervoor wil ik wel het beeldscherm van de laptop eraf halen omdat deze gewoon in de weg zit.

Dat bedrijfje wilde het wel doen voor 50 euro, alleen denk ik dat dat veel goedkoper kan. Hoe moeilijk is het eigenlijk om zelf dat beeldscherm eraf te monteren? Of kan ik me beter daar niet aan wagen?

Is hier een handleiding of dergelijke voor? Het betreft trouwens een Toshiba Satellite A300D-135.

Alvast bedankt!

Het is niet moeilijk, zoals alles, als je het elke dag doet. Maar als je er geen ervaring mee hebt, dan zou ik het laten doen. Je kunt het uiteraard op je gemakje zelf gaan proberen. Ik zelf laat het (in mijn geval) altijd doen door de engineers van Dell. Die doen dat de hele dag.

En nogmaals, als ik zie wat ze doen, dan denk ik ook wel dat ik het zelf zou kunnen, maar zij doen dat snel en goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan