Toshiba Laptop gesneuveld!!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GePeTo

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2010
Hallo

Help..Help...Help
Ik heb een stomme fout met mijn Toshiba laptop gedaan,ik wilde n nieuwe geheugenkaart
in mijn laptop plaatsen zonder dat de laptop uit was,STOM!!!!!!!!!!! in een keer is alles uit.
Ik weet niet of het heel erg is of niet maar hij is gesneuveld,er brandt geen lampje meer.
Misschien er is iemand met meer ervaring voor een goed advies.Ik vraag me af of de mobo nog goed is????????zekering doorgebrand??? of iets anders...

gr GePeTo

Stroom eraf, accu eruit, geheugenbankjes eruit, 1 geheugenbankje erin (indien meerdere), adapter/accu erin en dan maar hopen dan je geen kortsluiting hebt gemaakt...

ik heb al een paar keer geprobeerd maar hij wil echt niet................
als ik kortsluiting heb gemaakt is er nog iets te hopen?? of mobo is gesneuveld!!!!!

gr

Gpoedemiddag,

Als je kortsluiting gemaakt hebt dan ben ik bang dat het einde oefening is.
Was niet zo goede actie:(:( maar dat wist je zelf al maar toch

Bij voorbaat vrees ik het ergste, maar probeer het volgende.
Accu eruit, stroom eraf en powerknop een 1/2 minuut ingedrukt houden. (een zg. "atx reset" ).
Niet geschoten is altijd mis.

ik heb er alleen een reepje in gedaan want er kan er maar een in!!!!!!!!!!!!!!

gr

Dan weet ik bijna zeker dat ie dat niet overleefd heeft. Uit elkaar halen die handel, en alle bruikbare onderdelen de verkoop in.

Hoi,

Maar het ging mis met je nieuwe reepje probeer het nog eens met het oude reepje geheugen.

hallo

ik heb geprobeerd maar de laptop start niet meer op,er brandt geen enkele lampje .
miscchien een zekering doorgebrandt??????????

gr GePeTo

Hallo

Je zou kunnen controleren/laten controleren d.m.v. multimeter of de "onboard" s.m.d. zekeringen nog in orde zijn .

Meestal zijn er 2 , 1 voor de laptop in zijn geheel , en 1 in het laadcircuit v/d batterij.

Peter

Hallo,

Ik heb nog een paar keer alles nagekeken en toch hij deed niks meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het verkocht want ik was beetje zat.

gr GePeTo

Hallo,

Ik heb nog een paar keer alles nagekeken en toch hij deed niks meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het verkocht want ik was beetje zat.

gr GePeTo

een kapotten laptop verkocht?

had je geen garantie meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan