Toshiba Laptop lijkt of toetsenbord hangt op ^Z

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huigie

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Mijn Toshiba Tecra is zo goed als onbruikbaar, omdat het onboard toetsenbord op één of andere manier blijft hangen. Na een recovery was het probleem een aantal dagen weg. Of het toeval is, kan ik niet beoordelen, maar nadat ik een draadloze logitec USB muis er in deed, was het probleem weer terug.
Via de opdrachtpromt zie je onbeperkt: ^Z^Z^Z verschijnen.
Een recovery lukt ook niet meer omdat die toetscombi hangt.
Heb USB muis installatie ook verwijderd, heb alle USB poorten verwijderd en na nieuw opstart zijn die nieuw gedetecteerd, maar niets mag baten.
Via BIOS toetsenbord uitzetten om een externe toetsenbord te kunnen gebruiken lukt me helaas ook niet.
Wie o wie weet hier raad?????:confused::confused::confused::confused:

En als je probeert Windows te installeren met behulp van een niet recovery CD, m.a.w. een geleende Windows DVD? (dezelfde versie als die op de machine staat).

Voor het openen van de DVD lade heb je geen toetsenbord nodig,
voor het dichtdoen ook niet en eveneens heb je voor het uitzetten en daarna weer aanzetten van de machine geen toetsenbord nodig................

Eenmaal aangezet zal Windows vanaf DVD booten en dan mag je 1 keer een willekeurige toets indrukken om idd. vanaf DVD door te gaan. Vanaf dat punt wordt het e.e.a. vanaf DVD aangestuurd, m.a.w. áls er geen hardware defect is maar het euvel softwarematig is, zou het zo moeten gaan lukken.

De geleende DVD is volkomen veilig en legaal, zolang je kort na het booten maar je eigen serial invoert.

Pas wel op: want met mijn 'boottruuk' zou het zomaar kunnen dat je je recovery partitie kwijtraakt. Dat is op zich helemaal niet erg, het vergt alleen daarna wat downloads bij Toshiba om al je drivers weer bij elkaar te krijgen.

[edit] jij bent trouwens al een poosje aangemeld bij de Helpmij............... ;) :D [end edit]

Laatst bewerkt:
De oplossing was: nieuw toetsenbord! Heb weer veel plezier van de laptop.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan