topdrop
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 aug 2006
ik heb een toshiba satellite P200D-11M model: PSPBQE-00P00MGR laptop van een collega.
tijdens het opstarten piep hij 2x met het volgende melding in beeld.
er zat een oudere bios versie op deze heb ik geupdate naar het nieuwste versie (gedownload via toshiba website). dit ging maar 1 dag goed en toen kwam het melding weer.
heb alle kaartjes (ram, pci, usb) en andere hardware 1 voor 1 los gekoppelt maar dit hielp niet.
in het bios setup zie ik verder ook nergens een plek waar ik het error melding kan uitschakelen.
verder als je F1 op resume drukt werkt het hele laptop perfect geen errors in windows en alle hardware doet het gewoon.
iemand een idee hoe ik dit weg krijg ?
tijdens het opstarten piep hij 2x met het volgende melding in beeld.
ERROR
Resource Conflict - PCI in slot 01
Bus:1D, Device:04, Function :01
ERROR
Resource Conflict - PCI in slot 02
Bus:1D, Device:04, Function :02
ERROR
Resource Conflict - PCI Serial Bus Controller in slot 01
Bus:1D, Device:04, Function :03
press <F1> to resume, <F2> to setup
er zat een oudere bios versie op deze heb ik geupdate naar het nieuwste versie (gedownload via toshiba website). dit ging maar 1 dag goed en toen kwam het melding weer.
heb alle kaartjes (ram, pci, usb) en andere hardware 1 voor 1 los gekoppelt maar dit hielp niet.
in het bios setup zie ik verder ook nergens een plek waar ik het error melding kan uitschakelen.
verder als je F1 op resume drukt werkt het hele laptop perfect geen errors in windows en alle hardware doet het gewoon.
iemand een idee hoe ik dit weg krijg ?