Toshiba of Asus?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mgiv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mgiv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2011
Ik overweeg een van deze twee modellen aan te schaffen. Kan iemand mij adviseren?
Ik game niet. Wil vooral dat ie langere tijd fatsoenlijk meegaat. Het gaat om de
Toshiba Satellite C670-13T en Asus K73SV-TY211V.

De belangrijkste verschillen in specificaties:

Asus: intern geheugen 6GB, aparte videochip, HDMI-aansluiting
Toshiba: intern geheugen 8GB, onboard videochip, grotere beeldschermresolutie

Processor, kloksnelheid en snelheid HDD zijn identiek.

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

HDMI Is wel handig om aan de TV aan te sluiten.
Aparte videoCHip is ook handig, voor als je Videokaart Kapot gaat, hoeft je moederbord niet vervangen te worden.

6GB is veel
8GB is heel veel!

Het is maar net wat je met de Laptop wilt doen.
En wat de prijzen zijn.

Beide laptops zijn rond de 700 euro.
Ik doe er niet al te veel moeilijks mee. Gewoon wat internetten, tekstverwerken, film kijken en af en toe een spelletje.
Waarschijnlijk kunnen beide laptops meer aan dan dat ik er in eerste instantie mee ga doen, maar zoek iets wat ook over enkele jaren nog fatsoenlijk mee kan.:thumb:

ik zou voor Asus K73SV-TY211V gaan, Asus vind ik tenminste een erg prettig merk kwa het toetsenboard en andere kwaliteiten, de toetsen tikken erg lekker bij de meeste laptops van hen. in tegenstelling tot de laptops van Toshiba die ik gebruikt heb, die voelde mij te plastic aan.

Ik adviseer:
Asus: intern geheugen 6GB, aparte videochip, HDMI-aansluiting

Vanwege, losse videokaart, HDMI aansluiting, waar je in de toekomst zeker veel mee kan doen.

Asus lijkt het dan wellicht toch te worden.
Ze wegen over het algemeen ook een stuk meer dan een Toshiba, waardoor het een stuk degelijker aan zal voelen.
HP heb ik ook nog overwogen, maar lijkt me een stuk minder degelijk naar wat ik erover lees.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ik zou ook de Asus nemen is qua videokaart beter en is gewoon ook een goed merk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan