Toshiba p300 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaap1964

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2008
Goedendag

Ik heb pas een nieuwe laptop gekocht een Toshiba P300
Maar nu wil hij niet meer opstarten ,krijg alleen logo van Toshiba in beeld ,ook de herstelschijf pakt hij niet meer
Er zit nog garantie op ,dus laat ik hem ophalen door Toshiba
Maar misschien weet iemand hier op helpmij ,wat het probleem is,kan misschien klein dingetje wezen
Anders ben ik mijn laptop een paar weken kwijt ,alvast bedankt voor jullie medewerking

Groet

Jaap

Blijft het BIOS-scherm de hele tijd in beeld? Of denk je dat het een probleem is met Windows? Is je HD misschien overleden? Heb je de RAM-bankjes al gecheckt? Met F12 kom je tijdens het BIOS scherm in een keuzemenu om van bijv. cd op te starten. Probeer dat eens.

F12 geprobeerd staat cd/dvd rom opstarten het lampje van de cd/dvd knippert even daarna niets...kan wel in bios komen met F2
Hoe weet ik of mijn harde schijf is overleden?
als ik me laptop start zie ik alleen toshiba logo daarna zwart scherm
ik heb hem vrijdagavond afgesloten zaterdag ochtend wil ik opstarten krijg ik dit probleem
ik rommel er nooit aan ,ook omdat ik er al niet zoveel kijk op heb
Jaap

Meestal, je moet wel je oor heel dicht bij de behuizing houden, hoor je een zacht ruis-geluid van de harde schijf. Tikt deze zonder ophouden, of maakt deze een ander geluid dan normaal, dan is er grote kans dat 'ie het heeft begeven. Wordt de schijf wel gevonden in het BIOS? Gebruik je wel herstel-cd nummer 1? Nummer 2 is namelijk niet mee op te starten. Als het een kopie betreft, is deze schijf wel bootable (dat je er van op kunt starten)? Heb je de herstelschijf ook al geprobeerd in een andere PC om e kijken of deze wel werkt? En een originele/gekopiëerde Windows cd (mits bootable)? Werkt dat wel?

Ik heb hetzelfde probleem

Hallo Jaap,
Ik heb precies hetzelfde probleem, wat is er met jou laptop gebeurd?
Ik heb ook precies hetzelfde geprobeerd als jij, de recovery CD hielp niet.

Wat was precies het probleem? Was het een hardware of een software fout?
Zijn er nog bijkomende kosten aan verbonden geweest?
Hoelang ben jij hem kwijt geweest?

Gr Joan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan