Toshiba P300D 90graden tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

palecny

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2010
Hallo,

Als ik aan het gamen ben haalt mijn laptop soms wel 90 graden celcius en blaast die aardig hard. Is dit normaal en hebben meerdere laptops dit? Hij is nu net een half jaartje oud. Ik had gelezen dan meerdere mensen dit hadden en schoon blazen met een stofzuiger goed kan zijn. Dit heb ik geprobeerd maar had weinig effect. Hopelijk weet iemand raad.

Alvast bedankt

Een laptop is gewoon niet gemaakt om te gamen, dat is het echte probleem!

Een laptop is gewoon niet gemaakt om te gamen, dat is het echte probleem!

Daar ben ik het niet mee eens, ook met een laptop kan je gamen, het zal wellicht niet de beste performance leveren, maar het is mogelijk.

Ontopic: ik heb de CPU opgezocht, deze mag max. 95 graden celcius worden. Linkje

Daar ben ik het niet mee eens, ook met een laptop kan je gamen, het zal wellicht niet de beste performance leveren, maar het is mogelijk.

Ontopic: ik heb de CPU opgezocht, deze mag max. 95 graden celcius worden. Linkje

Ik zeg: een laptop is niet GEMAAKT om te gamen...

Tuurlijk kan het met alle beperkingen en warmte-ontwikkeling, maar ja....

Ik zeg: een laptop is niet GEMAAKT om te gamen...

Tuurlijk kan het met alle beperkingen en warmte-ontwikkeling, maar ja....

Met een laptop vind ik dat je gewoon kunt gamen mijn laptop heeft er ook de specificaties voor. Maar als ik bijvoorbeeld een film aan het converteren bent word die ook al snel over de 80C

De specificaties om goed te gamen met een ATi Mobility Radeon HD3470 (shared)

Nou, niet echt nee....

Die heb ik niet ik heb er de: ATI Mobility Radeon HD 3650 512mb.

Maar dat is ook meer dan genoeg voor world of warcraft.

Tsja....

Al je het beter weet en denkt dat die hoge temperatuur niet van het gamen komt, moet je het zelf maar weten...

Tsja....

Al je het beter weet en denkt dat die hoge temperatuur niet van het gamen komt, moet je het zelf maar weten...

Nouja, ik denk gewoon persoonlijk dat dat niet de oorzaak kan zijn omdat een vriend van mij een minder goeie laptop heeft en het zonder erge hitte kan afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan