Toshiba portege R500 win2k drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Canyon

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2002
Hallo allemaal,

Wij hebben hier op het werk een nieuwe Toshiba Portege R500 notebook. Hierop staat Vista voorgeinstalleerd. Nu willen we (in het kader van de policy) de notebook laten draaien met windows 2000. Geinstalleerd krijgen we hem wel. Alleen er zijn geen echte win200 drivers te vinden. Heeft iemand een idee of weet er iemand een plek waar deze drivers te vinden zijn? Als ze al bestaan. Want op de Toshiba site kun je geen win2k voor dit model selecteren.

Ben benieuwd.

mvgr. Maurice.

Ik heb de zoekvraag bij Toshiba iets anders gesteld dan jullie hebben gedaan. Ik heb dus wel op de productlijn laten zoeken, maar niet specifiek op de 500. Het resultaat dat je dan krijgt is : chips, de link werkt niet, ik doet het anders, moment.

Laatst bewerkt:
Kijk eens met pcwizard welke onderdelen er precies inzitten en probeer dan de drivers te vinden bij de aparte fabrikanten.

Kijk naar de bijlage.

Er schuilt een risicootje, maar een systeemherstelpunt maken, alvorens een niet speciefieke 500 driver te installeren is natuurlijk zo gedaan. Nee heb je qua werkzaamheid van de drivers,.............................

[edit] what Maestro schrijft is idd. waar, probleem is soms dat de héél grote pcfabrikanten hun eigen naam op hardware mogen zetten -na modificatie van het desbetreffende stukje hardware-, hetgeen dan niet echt gaat werken qua naam / driver vinding. Maar ook hiervoor geldt weer, nee heb je.................. [end edit]

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    91,3 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan