Toshiba Satelite Backlight

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tacconie

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Hallo allemaal!

Ik heb sinds zo ongeveer een week een raar en irritand probleem met mijn laptop. Het gaat om een Toshiba Satelite L760D.
Wanneer mijn laptop in slaapstand gaat, of ik hem daarin zet, en hem er dan uithaal gaat de backlight van mijn scherm niet aan. Ik kan met de Fn. toets wel proberen om hem hoger te zetten, maar dat helpt helemaal niks. Wanneer ik hem vervolgens in Sluimerstand zet, en er weer uithaal, geeft ie weer gewoon licht en kan ik hem ook hoger / lager instellen.
Het is natuurlijk verre van practisch, dus vandaar mijn vraag, wat nu?!
Ik heb op google al wat gezocht, maar ik vind alleen maar topics over schermen die knipperen of helemaal niks doen. Maar als ik hem "gewoon" start is er niks aan de hand, dus is ie niet kapot...

Graag een reactie!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je reactie, maar mijn laptop is nog geen jaar oud en heeft al windows 7 (home premium). Deze oplossing werkt dus jammergenoeg niet...

Niemand die een oplossing weet voor een laptop waar windows 7 op zit...?:(

@103798 :Jou bericht verwijderd.Dit is geen gewenste hulp op dit forum.Indien je geen normaal hulp kan bieden dan topic aan je voorbij laten gaan.

Laatst bewerkt:
Mischien heel voor de hand liggend maar probeer het eens,zet je pc eens via systeemherstel een week terug naar een datum toen je dit probleem niet had en kijk eens wat ie doet.

Opgelost!

Dat ik daar zelf niet aan gedacht had...:o

Het heeft alleen wel even geduurd, want ook systeemherstel wou niet meer starten. Dus via herstelmodus bij het opstarten steeds wat terug gegaan. Uiteindelijk was het klaar toen ik logmein en trust eraf had.

Hartstikkene bedankt allemaal!!!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan