Toshiba satellite a100-635 beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

carminn

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2009
oke ik ben niet zon computer deskundige dus zal proberen het probleem zo uitgebreid mogelijk te vertellen.

Gisterenavond toen ik mijn laptop afsloot werkte hij nog perfect, ik heb hem daarna niet laten vallen of iets dergelijks. Toen ik vanochtend wakker werd en de laptop aan wou zetten ging die nog wel aan maar startte die niet goed, dus ik heb ook de optie 'laptop opstarten met laatst werkende functies' als ik dan op enter drukte bleef die hangen en na een paar minuten kreeg je heel kort een donkerblauw scherm te zien (kon niet lezen wat erop stond) en daarna startte die weer opnieuw op,
nou ik dat dus een paar keer geprobeerd en na een paar keer ging het hele beeldscherm niet meer aan dus alle lichtjes branden nog wel maar je hebt geen beeld.
Ik heb de laptop al geprobeerd op een extern beeldscherm aan te sluiten maar zonder resultaat.
De lichtjes van de laptop branden overigens wel , alleen die ene van toegang tot de schijf brandt een beetje blauw maar niet zo helder als de rest..
iemand enig idee wat er mis is met mijn laptop?
alvast bedankt,
Carmen

Aangezien u zelf al aangeeft dat u er niet veel verstand van heeft, is het verstandig de laptop op te sturen (indien u garantie heeft) of te laten nakijken bij een computerzaak.
Het lijkt er een beetje op dat er iets aan de hand is met de hardware..

Doet dit probleem zich overigens ook voor als u er niks op aan gesloten heeft? dus geen usb sitck, muis o.i.d. ?

Aangezien u zelf al aangeeft dat u er niet veel verstand van heeft, is het verstandig de laptop op te sturen (indien u garantie heeft) of te laten nakijken bij een computerzaak.
Het lijkt er een beetje op dat er iets aan de hand is met de hardware..

Doet dit probleem zich overigens ook voor als u er niks op aan gesloten heeft? dus geen usb sitck, muis o.i.d. ?

oke het scherm doet het nu wel weer gelukkig! maar nog wel steeds blauwe scherm+foutmelding...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan