Toshiba Satellite:Flaskaart werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gabriel1949

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Berichten
21
Beste deskundigen want zo is het met dit geval,
Ik heb een Toshiba Satellite A100-400 zins 14 maanden puur doffe allende maar dat zij zo
weer wat geleerd.

Maar nu: Ik koop een nwe HP w1907v beeldscherm en is geweldig maar wat is men verbazing.
Het beeldscherm van de laptop werkt niet meer, dus ook niet als je afkoppeld via Fn F5 doet hij niks meer het beeldscherm van de laptop:eek:

Hij geeft de foutmelding als je geluk hebt: Toshiba Flaskaart werkt niet meer

Dus hij werk nu prima met het HP scherm maar niet meer met zijn eigen scherm, dat wie weet daar een oplossing voor.

En nog een grap.:evil:
ik koop de laptop op 5 dec 2006 met een jaar garantie en koop een jaar pickup return ofwel halen en brengen.
Dan is het toch zo dat ik 1 jaar gratis garantie heb en een jaar erbij heb gekocht (apart betaald) dan heb je toch 2 jaar garantie, of ben ik nu zo stom!

Hopende dat iemand op de 2 vragen een antwoord weet, want het is rot om steeds op dezelfde plaats te zitten als je aan huis gebonden bent. En laptop moet toch overal in huis gebruikt kunnen worden.
 
je schermprobleem begrijp ik niet helemaal, ik vind je verhaal niet zo duidelijk.

Toshiba is overigens een goed merk.

Wat betreft je garantie: Als je 1 jaar hebt en je koopt 1 jaar bij dan heb je inderdaad 2 jaar garantie.

Of er nu echt iets kapot is betwijfel ik.
 
Ja ik zou eens flink door je instellingen heen snuffelen je hebt waarschijnlijk de HP op standaard gezet
 
Een vraag

Ja ik zou eens flink door je instellingen heen snuffelen je hebt waarschijnlijk de HP op standaard gezet
Door ziekte ben ik iets kwijt en dat doet er verder niet toe.
Waar zou ik het beste kunnen beginnen zoeken, daar de monteur die in mijn ogen geweldig is het ook niet kon vinden. Maar het lijkt mij ook een kleinigheid daarom vraag ik u waar ik het beste zou kunnen zoeken! En dan zal ik het verder proberen al heb ik dat gedaan maar ik zag niks vreemds en bij de schermen naast elkaar 1 en 2 en je geeft dan de kleinste aan helpt dat niet.
Maar waarschijnlijk weet u het dat ik hoop dat u nog een keer de moeite wil doen mij te wijzen in welk onderdeel ik moet zoeken.
Alvast dank.
:eek:
 
Als je een nVidia kaart hebt moet je naar de control panel van nVidia (het is een programma)

En als het een ATI kaart is, is het volgens mij de (Catalyst Control Center)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan