Toshiba Satellite L350-14F

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeyjanssen1987

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
14
Hallo,

Kan iemand mij vertellen of dit een goede laptop is? Ik hoef er niet op te gamen...

Of heb ik voor dit geld een betere laptop? Deze kost €500. Zie: https://www.dynabyte.nl/artikel/24388/

Iemand vertelde me dat hij de Intel technology niet goed vond ofzo?? De pc kon volgens hem wel eens blijven hangen als je een filmpje kijkt...

Kan iemand mij advies geven?
 
Hoi,

Aardige aanbieding .... maar verwacht er geen topprestaties van.
2Gb RAM kán, maar het videogeheugen is shared (geen aparte gr.kaart met eigen geheugen dus), en dat snoept ook wat weg.
Bijplaatsen van extra ram geeft zéker verbetering.
 
Ik denk niet dat je voor dat geld ergens anders betere specs vind, ik vind m erg goedkoop
 
een aparte videokaart is eigenlijk alleen nodig als je echt gaat gamen tog? verder kan je gewoon goed films kijken etc. toch?

misschien dat ik idd 1gb erbij kan plaatse dat ik een totaal heb van 3gb..
 
een aparte videokaart is eigenlijk alleen nodig als je echt gaat gamen tog? verder kan je gewoon goed films kijken etc. toch?

misschien dat ik idd 1gb erbij kan plaatse dat ik een totaal heb van 3gb..

Gamen op een notebook met deze specs zal sowieso geen succes worden. Zélfs niet als je extra werkgeheugen bijplaatst.
Overigens wordt het dus 'vervangen' want bij deze zijn twee bankjes van 1GB geplaatst; je zult er dus één moeten vervangen door één van 2Gb
 
ja ik zal er dan 1 vervangen voor 1 van 2gb.. is dit trouwens makkelijk te doen?

maar dat het geen aparte videokaart heeft geeft niks tog? je kanw el gewoon makkelijk films kijken tog?? en wat ik ook veel doe: pokeren :) dat moet ook makkelijk kunnen...
 
Hallo,

Heb deze laptop een week geleden zelf gekocht bij Dynabyte. Prima laptop zeker een aanrader voor dat geld. Mooi groot 17 inch scherm. En vista draait er soepel op. In de bijgeleverde gebruiksaanwijzing staat overigens hoe je geheugen bij kunt plaatsen. ook dat lijkt me geen probleem.

Groet TC
 
Hey,,

Ja, eenvoudig hoor ....
- pak handdoekje
- notebook uit en van de stroom af
- Toshi op z'n buikje op handdoekje
- Klepje openschroeven (even goed kijken welke) en ...... (zie bijlage) daar heb je ze.
x
x
 

Bijlagen

  • Tosh.jpg
    Tosh.jpg
    81,7 KB · Weergaven: 75
ik ben net langs de dynabyte geweest... voor 550 euro heb ik in totaal 3gb geheugen ipv 2gb... is 50 euro meer teveel? hoeduur kost het als ik het zelf erin zou zetten? ik ben dan wel garantie kwijt ofniet??

maar alles draait goed erop dus?? je kan ook goed film kijken etc?? beeld hapert niet ofso?
 
Dat extra geheugen kan goedkoper, maar inclusief verzendkosten ben je toch al snel 40 euro kwijt. Zelf geheugen uitbreiden mag, zonder dat de garantie vervalt.

Nee, niet alles draait er goed op. De nieuwere/zwaardere 3D spellen kun je vergeten, ook bijvoorbeeld videobewerking wordt lastig, omdat er geen FireWire op zit, maar voor films is hij prima geschikt. DVD, XviD, DivX moet geen problemen geven. Films zijn tweedimensionaal en kosten de videokaart dus nauwelijks rekenkracht. Alleen als je Blu-Ray (rips) wilt afspelen met 1920x1080 resolutie, heb je een snellere laptop nodig. Maar goed, dat je kan je scherm niet eens weergeven...
 
ik heb eerder gezegd dat ik geen games ga spelen op de laptop:) ik ga alleen films erop kijken, soms wat pokeren en wat pokerapplicaties erop draaien en tegelijkertijd internetten.. lijkt mij dat deze laptop hier meeeer dan goed genoeg voor is...
 
ik ben net langs de dynabyte geweest... voor 550 euro heb ik in totaal 3gb geheugen ipv 2gb... is 50 euro meer teveel? hoeduur kost het als ik het zelf erin zou zetten? ik ben dan wel garantie kwijt ofniet??

maar alles draait goed erop dus?? je kan ook goed film kijken etc?? beeld hapert niet ofso?

Hoi,

Zag inderdaad dat een geheugenbankje bij Dynabyte rond de 50 euri kost ..... en dat is gewoon te veel. Ook omdat ze die 1Gb bank er voor terug krijgen, die ze wel weer aan een andere klant slijten .... want zo gaat dat!

http://www.paradigit.nl/info.php?group=3&art=10018629

.... bijvoorbeeld.

Ik merk dat je enthousiast bent over deze laptop en denk dat je gelijk hebt.
Koop hem, maar nog niet dat extra geheugen. En probeer dat gewoon uit.
Mocht je het te traag vinden allemaal, dan kan je alsnog extra RAM bijplaatsen. Da's nooit meer dan wat je er nu bij Dynabite voor neertelt .... tóch?
 
ja je hebt wel gelijk... maar ik weet niet of je nog wel garantie hebt als je het zelf doet?? als je dan nog wel garantie hebt dan ga ik er nog eens over nadenken om het idd zelf te doen..

opzich wel makkelijk als ik nu alles in één keer heb... ben ik 20 meer kwijt.. maarja..
 
Hoi,

Nee, de garantie vervalt niet.
Het kan wel zijn, dat je - wanneer je aanspraak moet maken op de garantie - dat bankje van 1Gb van tevoren terug moet plaatsen, dus niet wegdoen of verkopen o.i.d.

Ik heb ook uitgebreid (toshiba laptop) van 2 x 1Gb naar 2 x 2Gb, zonder problemen.
En als dat werkt, zal dat verder geen invloed hebben op de rest van de hardware. Vandaar dat de garantie ook niet vervalt als je geheugen uitbreid of vervangt.
 
ja je hebt wel gelijk... maar ik weet niet of je nog wel garantie hebt als je het zelf doet?? als je dan nog wel garantie hebt dan ga ik er nog eens over nadenken om het idd zelf te doen..

opzich wel makkelijk als ik nu alles in één keer heb... ben ik 20 meer kwijt.. maarja..


Kijk even goed welk type geheugen je hebt. Er zijn nogal verschillende uitvoeringen. Kijk wat er op de geheugenbankjes staat vermeld of fabrikant. Bij mycom kost 2 gb 667Mhz 30euro. Begin daarmee. Sommige laptops met 2 x 2 gb kunnen vertragen indien hun bios en/of vista de hoeveelheid geheugen niet goed kan verwerken. succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan