toshiba satellite L660d start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkQ

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
ik heb hier een laptop toshiba satellite L660d
Alle lichtjes branden aan de voorkant
Voeding geeft 19 volt spanning maar als je op de aan uit knop drukt gebeurt er helemaal niets , geen piepjes niks
moederbord ter ziele ?
Zo ja zijn daar vervangers voor ?

Het kan ook zijn dat de aan-knop niet contact met het moederbord, als je een beetje technisch zou je hem eens uit elkaar kunnen halen (alleen doen als je weet wat je doet) en kijken of er dingen los liggen. Zo niet, dan is hij waarschijnlijk kapot ja..

Hoe oud is de laptop?

Ik ben een electronika techneut maar ik ga niks demonteren als er misschien toch niks aan te doen is..
Het ding is van een buurmeisje , ik geloof dat ie 5 jaar oud is .
ik zal 'm vanavond in alle rust eens uit elkaar halen en er eens naar kijken ...

5 jaar is veel, zeker voor een laptop, ik zou er inderdaad niet teveel tijd aan besteden in dat geval, maar proberen kan geen kwaad. Een nieuw moederbord in een laptop is duur, en veel werk, en dat zal de laptop na 5 jaar ook niet meer waard zijn, vermoed ik.

Veel succes! :)

Ik heb hier zelf 3 laptops eentje van 2004 eentje van 2006 en eentje van 2009, en die hebben heel wat mee gemaakt, en draaien nog steeds goed..
Het wil er bij mij haast niet in dat het van ouderdom komt maar ja uitzonderingen zijn er natuurlijk...
Er zit nog geen krasje op, misschien als ie echt stuk is ga ik eens op bezoek naar een sloper, je weet het nooit..

Het probleem is al opgelost, de buurtjes hadden nog zo'n ding waarvan de monitor kapot was.....
Ik heb dus van twee , één gemaakt ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan