Toshiba satellite m70-122

Status
Niet open voor verdere reacties.

0rudy0

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
18
Help..
ik heb eerst op ze zoekfunctie gezocht maar kon nix vinden..mn probleem met me laptop is..
dat hij niet meer aangaat.
als ik het powerknopje indruk gaat hij even aan(1sec)maar ook gelijk weer uit.
ik heb hem gisteravond nog gebruikt.ik gebruik hem altijd met netspanning,maar is het moglijk dat mijn batterij kapot is?als dat zo is dan zou hij toch moeten werken als ik de lader er aanzet?
gr Rudy
 
Hoi,

En met de accu eruit alleen op de voeding dus.
 
okee ben er achter..ligt niet aan me batterij ook niet aan me oplader..maar als k de stekker er echt heeeel hard indruk in de laptop laad hij wel op en start hij wel op..dus k denk dat het inwendig in de laptop zit..pff..zal k um zelf opereren of raden jullie het af?
gr,
 
hoi,

weet niet hoe oud hij is maar denk dat het beter is om het uit te besteden vraag eventueel prijsopgave.
 
hmm hijs al bijna 3,5 jaaar dus heb zn beste tijd wel gehad denk k om er nog geld in te steke...
 
Hoi,

Ja dat is inderdaad zonde denk ik om hier geld in te stoppen dan zou eeen zelf operatie misschien wat kunnen opleveren maar 1 weet niet of het zo te verhelpen is en 2 zie je het zitten om hem te demonteren vaak een een lastige klus met daarbij de vraag als je hem open hebt of hij te repareren is .
 
hmm k heb ook us op een middagje me acer open gehad omdat de bios defect was..toen had ik er zelf een nieuwe ingezet..dus k durf hem wel te opereren hoor..krijg k um nie gmaakt dn gooi k um wel weg:p k heb net me nieuwe laptop binne..haha
maar bedankt voor de info
 
Hoi,

Geen dank succes met de operatie :D wie weet lees ik nog wel of het gelukt is:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan