Toshiba Satellite PRO A200 toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanwillemsen

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
Heb een toshiba notebook aangeschaft alleen doet het toetsenbord raar,

wanneer men een e in toetst komt er 3e te staan en een o -> 9o en zijn zijn er meer toetsen waar een letter bij komt te staan wat hier aan te doen en of meerdere mensen hier last van hebben zal wel eenvoudige instelling zijn maar kan er in de handleiding niks over vinden. alleen over numlock etc.

MVG J. Willemsen

[Windows-toets]R -> intl.cpl
Naar tabblad Talen
Knop Details
Toevoegen: (Als die er nog niet stond): Verenigde Staten (Internationaal)
Alle andere toetsenbordindelingen per stuk aanklikken en op Verwijderen klikken.

Succes,

Tijs.

is toch hetzelfde als je ctrl + shift druk dan veranderd hij toch van taal?

hoe vaak ik dat ook doet, sommige toetsen blijven een cijfer en een letter weergeven wat wel veranderd zijn de leestekens die komen op een andere plaats

Mijn instructies nog gevolgd?

En nee, het is niet [Ctrl][Shift], maar [linker Alt][Shift] om van toetsenbordindeling te wisselen.

Tijs.

Meld ons welke toetsebord indelingen nu staan gedefinieerd (zie mijn eerste instructie waar dat staat). Eventueel een schermafdruk maken (zie mijn 'handtekening' hoe je zo'n schermafdruk maakt en post op het forum).

Ook is niet uit te sluiten dat ergens in het toetsenbord een probleem is (bijv. een vastzittende toets, een draadbreuk etc.)

Tijs.

Hmm... dan begin ik te vrezen dat er hardware-matig iets mis is met je toetsenbord. Kun je een 'normaal' toetsenbord aansluiten op je laptop en kijken of je dan dezelfde problemen hebt?

Tijs.

Dat lijkt te bevestigen dat het probleem een hardwarematig probleem met het ingebouwde toetsenbord is.

Kijk of je die kunt laten repareren, liefst onder garantie.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan