Toshiba Satellite pro helderheid beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

advandenbraakel

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2005
Dag allen,

ik heb een vraag m.b.t. het instellen van de helderheid van een Toshiba Satellite pro 4300 series notebook (of laptop).
Weet iemand hoe je dit via het toetsenbord kan instellen (dus via een toetsencombinatie die meestal op een laptop zit om de helderheid te verhogen). Bij een normaal beeldscherm is er altijd een algemeen menu in de monitor zelf.

Wie o wie kan mij helpen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Ad van de Braakel

Bedankt voor het advies, maar deze combinatie werkt helaas niet. Op de F6 en F7 staan ook geen extra FN-opties geschreven.

Het is een toshiba satellite pro 4340
Gelden daarvoor andere toetscombinaties?

Hier heb ik al op gekeken,

maar in de handleiding staat niets en in het FAQ gedeelte verwijzen ze naar een programma, wat niet aanwezig is op mijn laptop en alleen beschikbaar is voor Win2000 om te downloaden, vreemd...

Hoe heet dat programma?
Ik weet wel dat Toshiba een soort van uttilities programaatje heeft wat voor dit soort zaken is.
'Zal straks m'n Tosh even opstarten om te zien hoe het ook alweer heet.
Dat progje kan je van hun site downloaden en anders bel je ze even of ze het even opsturen.

Dat programma heet dacht ik Power management. Het vreemde is dat ze enkel een NT versie om te downloaden hebben. En daar ik windozs 98 SE heb, lijkt me dat niet op elkaar aansluiten, of zou dat niet uitmaken?

In ieder geval albedankt voor het meedenken!

Programma is eigenlijk een verzameling programaatjes.
Config Free, Console, Utillities, Power Saver etc etc etc.
Dat staat op een CD-Rom die je erbij krijgt.
Maar ik begrijp dat jij een al wat ouder beestje hebt?
Dan lijkt me een telefoontje naar de service afdeling van Toshiba een verstandige keuze.

Nou, ben inderdaad op zoek gegaan naar de CD waar je het over had, en die heb ik gevonden!

Uiteraard meteen geprobeerd en het gewenste programma staat er op. Ik heb het geinstalleerd en het power management uitgevoerd. Het scherm is een stuk brighter nu en zolang de computer op het lichtnet zit zal het ook scherp blijven.

Bedankt voor de tip van de cd en de rest van de hulp.

Met vriendelijke groet,

Ad van den Braakel

Geen probleem.
We zijn op de wereld om elkaar te helpen, niet waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan