EvertJan
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 dec 2000
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- 2021
Hallo,
Mijn Toshiba laptop wil niet meer opstarten, alleen als hij aan de stroom zit.
Ik heb al een nieuwe batterij geplaatst maar dat heeft niet geholpen.
Laptop: Toshiba Satellite Radius 15 P50W - c - 10V
Met de oude batterij geeft de laptop aan dat deze 100% geladen is, ook in de PC Health Monitor maar windows komt constant met een pop-up dat de accu bijna leeg is en dat ik hem moet aansluiten op netstroom ondanks dat de laptop al op netstroom is aangesloten.
Met de nieuwe batterij geeft de laptop ook aan dat deze 100% geladen is maar krijg ik niet meer de melding dat de accu bijna leeg is. Maar toch kan ik alleen werken met aansluiting op de netstroom.
Als ik de kabel eruit haal gaat de laptop helemaal uit,
Opmerking:
Hij deed het gewoon ineens niet meer. En toen heb ik de accu vervangen deed hij het wel even zonder stroom maar heel snel al niet meer.
Wie weet waar dit aan kan liggen.
Groeten
EvertJan
Mijn Toshiba laptop wil niet meer opstarten, alleen als hij aan de stroom zit.
Ik heb al een nieuwe batterij geplaatst maar dat heeft niet geholpen.
Laptop: Toshiba Satellite Radius 15 P50W - c - 10V
Met de oude batterij geeft de laptop aan dat deze 100% geladen is, ook in de PC Health Monitor maar windows komt constant met een pop-up dat de accu bijna leeg is en dat ik hem moet aansluiten op netstroom ondanks dat de laptop al op netstroom is aangesloten.
Met de nieuwe batterij geeft de laptop ook aan dat deze 100% geladen is maar krijg ik niet meer de melding dat de accu bijna leeg is. Maar toch kan ik alleen werken met aansluiting op de netstroom.
Als ik de kabel eruit haal gaat de laptop helemaal uit,
Opmerking:
Hij deed het gewoon ineens niet meer. En toen heb ik de accu vervangen deed hij het wel even zonder stroom maar heel snel al niet meer.
Wie weet waar dit aan kan liggen.
Groeten
EvertJan