Toshiba Satellite Satellite S50-B-15Q kopen? :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmh oké dat is minder; en één van de acer aspire v nitro serie?
Maar ik zoek niet perse een laptop voor écht serieus gamen.
Games als battlefield hardline en zulk soort games lijken mij leuk om te doen... .
Maar dat hoeft niet perse op de hoogste instellingen. Medium instelling is prima.

En wat bedoel je precies met de slechte verhalen over lenovo?
Dat hij snel defect is of dat hij niet geschikt is voor echt gamen... .

Laatst bewerkt:
Mijn excuses:o. Heb de laatste herinnering van Helpmij.nl in m'n mail niet gezien. Goed dat je een mailtje gestuurd hebt:thumb:. Zal het voortaan in m'n handtekening zetten. Want mijn mail is niet echt meer overzichtelijk:P.

De kwaliteit van Lenovo laptops laat te wensen over, voor zover ik terughoor. Prestaties zijn wel erg goed. Veel bang voor buck. Die Acer Nitro laptops hoor ik terug via andere fora dat de koeling beduidend slecht is. Maar dan ook echt slecht, denk aan 90 graden + throttling bij zware belasting voor de CPU.

Ik denk dat je het beste voor een ASUS N551 kunt gaan. Heb ik zelf ook gedaan en het zijn uitermate stevige, krachtige laptops. Echte kwaliteit. Daarnaast is het zo dat als de laptop binnen 1 jaar een technisch defect vertoont, je het volledige aanschafbedrag terug krijgt en de laptop netjes gerepareerd wordt. Kijk hier voor meer: klikkerdeklik!

Je hebt eigenlijk twee keuzes. Of je koopt deze met een GeForce 940M en stopt er een SSD in: klikkerdeklik! Ik raad deze SSD aan: klikkerdeklik! Ben je voor 1000 euro klaar.

Of je gaat voor eentje met een GeForce GTX 950M en stopt daar geen SSD in: klikkerdeklik!

Voor meer keuzes, en duurdere, kijk hier: http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=asus%20n551

SSD plaatsen gaat redelijk makkelijk. Twee schroefjes los, klepje eraf, , hdd eruitschuiven, hdd uit bracket, ssd in bracket, ssd erin schuiven, klepje dicht. SSD maakt de laptop wel heel veel sneller. Dan hoeft de CPU niet te wachten op de HDD;).

Verwacht van 1000 euro laptops niet de hoogste instellingen. Simpele spellen zoals TF2, CS:GO en zoals je zegt Battlefield Hardline moeten echt wel lukken. Bij mij draaien TF2 en CS:GO op de hoogste settings met de 940M.

Je kunt ook voor Lenovo/Acer gaan, ik houd je niet tegen. Ik wou alleen even kwijt dat ik zo hoor dat de kwaliteit te wensen over laat. Maar bij ASUS krijg je wel je poen terug mocht ie niet goed zijn:cool:!

Hoi,

Met Lenovo is niks mis hoor Acer blijft altijd nog een vraagstuk naar mijn inziens maar de Asus is denk ik wel 1 van de betere.

Hoi,

Wordt al weergeven door Bassie 9 en zelf al een aantal jaren verschillende Asus notebooks en moederborden probleemloos draaien en gezien de problemen met asus notebooks die gemeld worden op Helpmij valt dit merk zeker onder de betere merken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan