Toshiba start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bornetto

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Hallo, ik zit met een probleem! Als ik mijn computer opstart (Toshiba Harman/Kardon Satellite) kom ik met veel pijn en moeite naar het scherm waar ik kan kiezen uit de Veilige Modus, ... met netwerkmogelijkheden, ... met opdrachtpronpt en Windows normaal starten. Daarna kan ik niets meer. Wie heeft de oplossing?

Gr, Rob

Klinkt als een windows fout. Iets speciaals gedaan voor dit probleem opdook?

Volgens mij ben ik er (een beetje) op gaan staan toen 'ie op de grond lag. Niet met m'n volle gewicht, maar ik kan me niet voorstellen dat het daaraan ligt. De computer was dicht en was uitgezet.

... Waarom vermeld je dit niet in je topicstart? Waarschijnlijk heb je dus wel iets gemold, tenminste, als het probleem hierna optreed. 1+1=2

Wellicht. Je kunt nog proberen je windows te herinstalleren, maar als het echt een hardwarematige fout is heeft dit uiteraard geen zin. Het enige wat ik je dan kan aanraden is contact opnemen met toshiba opnemen en hopen dat zij het kunnen maken.

ik denk dat dat de enige mogelijkheid is. Zal ik zeker doen. Bedankt voor je reacties en nog fijne dagen.

Gr, Rob

Hoi Orian, nog even een laatste update:

Reparateur opgezocht, nieuwe HD erin, XP er opnieuw op, alle documenten weer op z'n plek gezet (ben nogal goed in het maken van backups :thumb:, twee-en-enhalf uur werk een niet meer dan een paar tientjes. Klasse! En ik ben weer zo blij...

Gr, Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan