Toshiba Tecra 9100

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

Ik heb met behulp van de bijgeleverde recovery cd bovenstaande laptop opnieuw geinstalleerd. Er staat SP1 op en alle updates van Windows XP. Als ik de laptop opgestart heb kan ik wel de icoontjes op het bureaublad gebruiken maar als ik met de muis naar de taakbalk of de startknop ga wordt het een zandloper en kan ik niks aanklikken! Iemand enig idee?

Alvast Bedankt!

p.s. nu hij 10 minuten opgestart is verdwijnt de zandloper en kan ik wel alles aanklikken, hoe kan dit?

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk is je PC nog aan het opstarten... dat is een bekend trucje van Windows. Eerst het bureaublad laten zien, daarna achtergrondservices opstarten....

Groet

Koos

Het is niet een kwestie van laten zien, ik kan het bureablad al gebruiken maar de taakbalk en startknop pas na 10 minuten of zo. Ik heb ook wel eens zo'n soortgelijk probleem gehad en toen had het te maken met Rundll32, kan het daar nu ook iets mee te maken hebben? Als ik hem namelijk (als de cursor nog een zandloper is) met ctrl alt delete afsluit moet die het proces van rundll32 nog beeindigen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan