Toshiba Toestenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreyvandijk

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Goededag,

Ik heb probleem met mijn toshiba notebook toestenbord.
Als ik bepaalde letters of cijfers in druk krijg ik 2 tekens te gelijk plaats 1 teken.
voorbeeld ik druk de letter E in krijg cijfer 3 erbij, zo heb ik dat ook met letter I en dan krijg ik 8 erbij.
Zo zijn er aantal toesten meer die dat zo doen.

Ik heb numlock geprobeert maar dat werkt niet en ik heb andere toestenbord uit goed werkende toshiba notebook maar helaas heb ik zelfde probleem.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Alvast bedankt

Gr,
Jeffrey

Een keer frisdrank of koffie over het toetsenbord heengegaan? Lijkt op sluiting tussen sporen/contacten in het toetsenbord.

Een keer frisdrank of koffie over het toetsenbord heengegaan? Lijkt op sluiting tussen sporen/contacten in het toetsenbord.

Sorry was ik vergeten te vermelden.
er is frisdrank overheen gevallen maar ik heb nu nieuw toestenbord geplaatst.
bijna alle toesten werken goed behalve die bij de nummers staan werken aantal niet goed.

Dan kan het zijn dat het toetsenbord niet goed is. Misschien nog even uit elkaar halen en goed schoonmaken of terug naar de winkel denk ik.

Dan kan het zijn dat het toetsenbord niet goed is. Misschien nog even uit elkaar halen en goed schoonmaken of terug naar de winkel denk ik.

oude toestenbord werkt helemaal niet meer.
ik heb nieuwe gekocht dan krijg ik dit probleem mee maar plaats ik van mij andere toshiba laptop dat toestenbord in heb ik zelfde probleem en daar is toestenbord zeker goed van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan