Toshiba Touchpad Lichtjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

steeevje

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Hoi
Heb sinds kort een Toshiba Satellite P300D-12C

Bovenin zitten van die knopjes van play stop next enzo en dat is dan in touchpad

Nu zijn al die lichtjes uit daarvan zodat ik ze niet zie branden, ik kon altijd met het allerlinkste knopje van dat touchpad ze weer aan doen en uit maar nu is dat geluid dempen en weer aan doen terwijl dat eerst niet zo was.

Ook het licht in Satellite en bij het touchpad zijn uit,

Iemand een idee hoe ik dit weer kan laten branden!? Want dit hoort gewoon te kunnen

Heb je iets veranderd aan de configuratie van de pc? Ander besturingssysteem erop? Waarschijnlijk is het voldoende om de drivers opnieuw te installeren. Heb je een cd bij je laptop gekregen met drivers erop?

Heb geen cd's erbij gekregen zover ik weet

Heti s een laptop

En die LED lampjes moeten gewoon gaan branden als ik het nu nog donkere knopje indruk maar dat doet die niet, hij mute alleen..

Misschien drivers , zoja welke?

Op deze website staan alle drivers die je nodig hebt. Kies voor de Hotkey Utilities. Mocht dit niet werken dan lijkt het mij een hardware fout, even terug naar de winkel dus.

Er is geen Hotkey Utility driver voor Vista....

Kan ik hem misschien ergens anders weghalen?

Nee, voor Vista kan ik ze helaas niet vinden. Maar wellicht een rare vraag: gaat het je alleen om het branden van de lampjes of doen die knoppen het helemaal niet?

Het branden hielt oppeens op dat ik hem opstarte

Heb inmiddels via de TBS map ze via Dimmer weer aan gekregen

Alleen kan ze niet On/Off doen met 1 knop, want als ik de linkse knop doe gaat alles Muten terwijl die ook de LED zou uit moeten doen of aan

Maarja alles brand tenminste wel weer, hopelijk hoef ik dat niet elke x te doen als die opstart.

Btw. Waar kan ik Event Viewer vinden @ Nederlandse vista, bij de engelstalige kan je dat gewoon bij zoek vinden maar zou geen idee hebben waar ik dat moet zoeken, je kan hier kijken wat het traag opstarten tegen houd.

Laatst bewerkt:
energie beheer

Ik heb ook een vraagje, wat ik ook doe ik krijg geen melding bij laag batterij niveau. In Vista het ik alles goed ingesteld maar ik zit nog wel een opeens naar een zwart beeld te kijken heeeeeeel irritant.:evil: Alles is ingesteld dat ik op tijd een berichtje krijg maar het lukt me niet kan ook bijna niets instellen bij energie beheer.

als vast bedankt :thumb:

Lichtjes aandoen (bijna kerst he)

Ik heb dit probleem ook gehad
Het is simpeler dan je denkt :P

Namelijk

Doe het als volgt

Druk op fn ga met je muis naar het allerrechts tablad wat bovenaan je beeld staat als je op FN drukt
klik er op
Druk nu OP HW setup
als je hierin bent
ga dan naar tablad verlichting
en hier kan je het instelle

Veel plezier..

mvg

Welke precies

ik druk FN dan de allerrechtse
dan zie ik weer allemaal plaatjes en dan welke daar?

dan moet je dat plaatje

hebben met die sleutel

en dan tablad velichting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan