He iedereen.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Ik heb een Toshiba Satelite ( 2 jaar oud), van de een op de andere dag viel hij ineens uit.
Dus het stekkertje erin, waarna de accu gewoon weer begint met opladen.
2 weken lang deed hij het gewoon weer prima.
Maar hij valt nu weer steeds uit. Als ik hem aanzet op netstroom met de accu erin dan geeft hij aan dat hij op netstroom werkt en de accu bijlaadt.
Na ongeveer een kwartier geeft hij niet meer aan dat ik op netstroom werk en dus op de accu. Als de accu leeg is slaat hij dus (logisch) uit. Wanneer ik dan het stekkertje er opnieuw in doe geeft hij niets meer weer en laadt hij ook niet meer bij.
Na een dag pakt hij opeens wel weer het stekkertje en dan volgt dus weer het bovenstaande verhaal.
Zelf dacht ik eerst aan draadbreuk van de adaptor, maar dit lijkt me niet omdat hij het ook doet wanneer ik het draad niet beweeg en niets met de laptop doe.
En hetzelfde gebeurde als ik de accu eruit haal en alleen op netstroom werk.
Ook dan slaat hij na ongeveer een kwartier uit.
Kan iemand mij helpen ?.. :thumb:
p.s. de ventilator slaat nie aan, dus de temperatuur lijkt me ook sterk.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
Ik heb een Toshiba Satelite ( 2 jaar oud), van de een op de andere dag viel hij ineens uit.
Dus het stekkertje erin, waarna de accu gewoon weer begint met opladen.
2 weken lang deed hij het gewoon weer prima.
Maar hij valt nu weer steeds uit. Als ik hem aanzet op netstroom met de accu erin dan geeft hij aan dat hij op netstroom werkt en de accu bijlaadt.
Na ongeveer een kwartier geeft hij niet meer aan dat ik op netstroom werk en dus op de accu. Als de accu leeg is slaat hij dus (logisch) uit. Wanneer ik dan het stekkertje er opnieuw in doe geeft hij niets meer weer en laadt hij ook niet meer bij.
Na een dag pakt hij opeens wel weer het stekkertje en dan volgt dus weer het bovenstaande verhaal.
Zelf dacht ik eerst aan draadbreuk van de adaptor, maar dit lijkt me niet omdat hij het ook doet wanneer ik het draad niet beweeg en niets met de laptop doe.
En hetzelfde gebeurde als ik de accu eruit haal en alleen op netstroom werk.
Ook dan slaat hij na ongeveer een kwartier uit.
Kan iemand mij helpen ?.. :thumb:
p.s. de ventilator slaat nie aan, dus de temperatuur lijkt me ook sterk.