Tot zover overklocken zonder te hoeven koelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinkywinki

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Ik heb hier een Nvidia (Geforce 8800GT-512MB) >> van Jetway << ;)
>>http://www.dollarshops.eu/product_info.php/products_id/1113

De Kloksnelheid Chip loopt standaard op 600mhz
En de Kloksnelheid Geheugen loopt standaard op 1800mhz :(
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En de MSI NX8800 GT - 512 MB>> loopt standaard op = :mad:
Kloksnelheid Chip 660 Mhz
Kloksnelheid Geheugen 1900 Mhz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het zijn eigenlijk allemaal dezelfde kaarten.Want ze komen allemaal van Nvidia het enigste wat Jetway>MSI>XFX ermee doet is de kloksnelheden veranderen en er een nieuw plaatje(cooler) opzetten)) :thumb:

Mijn vraag was nu is het mogelijk om mijn kloksnelheden van mijn (Jetway 8800GT) naar dezelfde specificaties te overklokken dan die van XFX>MSI zonder hem extra te hoeven te koelen? Geen ander coolertje etc?? :rolleyes: Misschien dat die coolers van XFX>MSI etc wel beter koelen dan die van Jetway>?

kijk naar de temp van je graka hoe die nu is.
is die erg laag kun je zelf kiezen wat je gaat doen.

Je gaat er geen snelheid mee winnen en je kan het beter gewoon zo laten en geen problemen gaan veroorzaken met je videokaart!

Ik weet het gevaar van overklocken

Maar hoezow geen snelheid mee winnen :confused: ?
denk dat 600-670 al best wat is.Of niet :P
En de videokaart word best wel heet trouwens :mad: Misschien een nieuw coolertje?

Maar hoezow geen snelheid mee winnen :confused: ?
denk dat 600-670 al best wat is.Of niet :P
En de videokaart word best wel heet trouwens :mad: Misschien een nieuw coolertje?

Dan moet je zeker een nieuwe cooler erop zetten maar ik zou het zo laten en geen problemen maken !

ik heb zelf ook de 8800GT op 1900/650 maar wat bedoel jij onder heet? want mijn kaart word stilstaand 39-42 graden en onder load 53-56 graden, en dat is absoluut niet warm.

Geen idee hoe heet:P

Zou even kijken hoe wam hij standaard is..

Kan dat met (everest) of..?

Laatst bewerkt:
is dat idle of stressed? maar ik zou toch je snelheid standaart houden, want je wint er maar 3-5 fps mee hooguit, en het is toch een risico en je verliest je garantie. maar je kunt het wel doen als je het echt wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan