tinkywinki
Verenigingslid
- Lid geworden
- 21 aug 2007
Ik heb hier een Nvidia (Geforce 8800GT-512MB) >> van Jetway << 
>>http://www.dollarshops.eu/product_info.php/products_id/1113
De Kloksnelheid Chip loopt standaard op 600mhz
En de Kloksnelheid Geheugen loopt standaard op 1800mhz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En de MSI NX8800 GT - 512 MB>> loopt standaard op =
Kloksnelheid Chip 660 Mhz
Kloksnelheid Geheugen 1900 Mhz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het zijn eigenlijk allemaal dezelfde kaarten.Want ze komen allemaal van Nvidia het enigste wat Jetway>MSI>XFX ermee doet is de kloksnelheden veranderen en er een nieuw plaatje(cooler) opzetten)) :thumb:
Mijn vraag was nu is het mogelijk om mijn kloksnelheden van mijn (Jetway 8800GT) naar dezelfde specificaties te overklokken dan die van XFX>MSI zonder hem extra te hoeven te koelen? Geen ander coolertje etc??
Misschien dat die coolers van XFX>MSI etc wel beter koelen dan die van Jetway>?

>>http://www.dollarshops.eu/product_info.php/products_id/1113
De Kloksnelheid Chip loopt standaard op 600mhz
En de Kloksnelheid Geheugen loopt standaard op 1800mhz

En de MSI NX8800 GT - 512 MB>> loopt standaard op =

Kloksnelheid Chip 660 Mhz
Kloksnelheid Geheugen 1900 Mhz
Het zijn eigenlijk allemaal dezelfde kaarten.Want ze komen allemaal van Nvidia het enigste wat Jetway>MSI>XFX ermee doet is de kloksnelheden veranderen en er een nieuw plaatje(cooler) opzetten)) :thumb:
Mijn vraag was nu is het mogelijk om mijn kloksnelheden van mijn (Jetway 8800GT) naar dezelfde specificaties te overklokken dan die van XFX>MSI zonder hem extra te hoeven te koelen? Geen ander coolertje etc??