dutchmarshalls
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 feb 2009
- Berichten
- 78
Hallo,
Ik heb een excel sjablone in welke ik ook graag het resterend aantal vakantie dagen zou willen zien van iedere medewerker.
Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen.
Een medewerker krijgt per jaar 24 vakantie dagen. Bouwt dus 2 dagen per maand op.
Elke keer wanneer die verlof, vakantie heeft opgenomen moeten deze afgetrokken worden en per medewerker weergegeven worden.
Het maken van deze formule is voor mij een veel te grote uitdaging en dus vandaar mijn hulp vraag.
Ik ben echt geen rekenwonder of excel kenner. Eerder een gebruiker die graag iets gemakkelijk zou willen voor een klein teampje.
Wil iemand mij hiermee helpen. (zie document). Ik heb een vakje rood gemaakt waar de aantallen zichtbaar zouden moeten komen.
B.v.d, vriendelijke groet
Vincent
Ik heb een excel sjablone in welke ik ook graag het resterend aantal vakantie dagen zou willen zien van iedere medewerker.
Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen.
Een medewerker krijgt per jaar 24 vakantie dagen. Bouwt dus 2 dagen per maand op.
Elke keer wanneer die verlof, vakantie heeft opgenomen moeten deze afgetrokken worden en per medewerker weergegeven worden.
Het maken van deze formule is voor mij een veel te grote uitdaging en dus vandaar mijn hulp vraag.
Ik ben echt geen rekenwonder of excel kenner. Eerder een gebruiker die graag iets gemakkelijk zou willen voor een klein teampje.
Wil iemand mij hiermee helpen. (zie document). Ik heb een vakje rood gemaakt waar de aantallen zichtbaar zouden moeten komen.
B.v.d, vriendelijke groet
Vincent
Bijlagen
Laatst bewerkt: