totaal geen draadloos netwerk meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bluemonika

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
hallo allemaal. ik heb op dit forum rondgekeken naar emnsen die wellicht hetzelfde probleem hebben als ik, en hoewel ik topics tegenkwam die hierop leken is mijn probleem net iets anders denk ik waardoor ik dit topic voor mezelf heb aangemaakt. ik hoop dat iemand mij kan helpen.

het gaat erom dat mijn laptop stuk was gegaan. een kennis van me heeft ie weer opgelapt en het werkt weer. echter heb ik totaal geen draadloos netwerkverbindings opties erop staan. ik keek ook bij netwerken maar ook daar staat het draadloze netwerken icoontje er niet meer bij en op mijn laptop zit ook een soort schuifknopje waarmee je kan aangeven of je draadloze lan wilt aan of uit zetten. ook dit knopje reageerd niet meer.

wat kan ik nu doen om het er weer op te krijgen? alvast bedankt voor de moeite.

Hoi,

Degene die de laptop heeft 'opgelapt', moet ook de software en drivers voor het draadloze netwerk nog installeren.
De draadloze netwerkkaart (en evt. software voor het aan- en uitzetten daarvan) wordt niet gedetecteerd.

dankje, ik ben er eigenlijk net ook achter gekomen dat mijn laptop ook geen geluid meer heeft. dat geluids icoontje dat je normaal onderin de taakbalk vind is ook verdwenen en het geeft aan dat er geen geluidsapparatuur is in de laptop...wat kan ik hieraan doen?

dankje, ik ben er eigenlijk net ook achter gekomen dat mijn laptop ook geen geluid meer heeft. dat geluids icoontje dat je normaal onderin de taakbalk vind is ook verdwenen en het geeft aan dat er geen geluidsapparatuur is in de laptop...wat kan ik hieraan doen?

Hoi,

Precies wat ik zei: vragen of die 'kennis' zijn werk af wil maken .......

je kan 2 dingen doen. naar jje kennis gaan en vragen of hij je drivers wil instaleren o.a. chipset-vga.ethernet.geluid.

of zet hier je merk en type van je laptop zodat de helpers kunnen kijken voor je drivers.

dankje jullie wel voor de reacties. ik heb inmiddels allebei de problemen zelf kunnen oplossen en alles zowel geluid als internet doen het weer. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan