bluemonika
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 okt 2008
hallo allemaal. ik heb op dit forum rondgekeken naar emnsen die wellicht hetzelfde probleem hebben als ik, en hoewel ik topics tegenkwam die hierop leken is mijn probleem net iets anders denk ik waardoor ik dit topic voor mezelf heb aangemaakt. ik hoop dat iemand mij kan helpen.
het gaat erom dat mijn laptop stuk was gegaan. een kennis van me heeft ie weer opgelapt en het werkt weer. echter heb ik totaal geen draadloos netwerkverbindings opties erop staan. ik keek ook bij netwerken maar ook daar staat het draadloze netwerken icoontje er niet meer bij en op mijn laptop zit ook een soort schuifknopje waarmee je kan aangeven of je draadloze lan wilt aan of uit zetten. ook dit knopje reageerd niet meer.
wat kan ik nu doen om het er weer op te krijgen? alvast bedankt voor de moeite.
het gaat erom dat mijn laptop stuk was gegaan. een kennis van me heeft ie weer opgelapt en het werkt weer. echter heb ik totaal geen draadloos netwerkverbindings opties erop staan. ik keek ook bij netwerken maar ook daar staat het draadloze netwerken icoontje er niet meer bij en op mijn laptop zit ook een soort schuifknopje waarmee je kan aangeven of je draadloze lan wilt aan of uit zetten. ook dit knopje reageerd niet meer.
wat kan ik nu doen om het er weer op te krijgen? alvast bedankt voor de moeite.