Totaal nieuwe kast

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerdjeververs

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Berichten
121
beste mensen van helpmij.

ik wil een totaal nieuwe kast. ik wil hem of zelf bouwen of zelf case modden. (ben wel 15 jaar dus heb niet al te veel geld beschikbaar).
wat raden jullie mij aan de koeling is voor mij erg belangrijk.
en weten jullie leuken ideen voor een speciale case mod?


mvg Sjoerdd
 
Als je weinig geld hebt waarom geef je dan onnodig geld uit aan spullen die je niet nodig heb (het modden van je case is leuk maar na een week ben je er alweer op uit gekeken)

Ik zou zeggen: neem gewoon een mooie case, die niet al te duur is en zet er zo goedkoop mogelijk de beste spullen in ;)
 
Ik zou persoonlijk voor de antec nine hundred gaan, heb m zelf ook, je hoeft er in principe niks aan te modden. Zitten drie fans met blauwe leds in, en een 200mm fan bovenop.

Mijn systeem is nu niet alleen koel maar ook stil (voor specs zie mijn systeem).
Dikke aanrader.
 
ik denk dat het een zelf bouw kast wordt, ik heb namelijk een super idee. ik wil een pc maken die alleen met een sleutel opstart. zeg maar hoe je in een auto de moter start. start je bij mijn pc de pc op:D super idee toch? en gaat het me ook leuken??
 
ik denk dat het een zelf bouw kast wordt, ik heb namelijk een super idee. ik wil een pc maken die alleen met een sleutel opstart. zeg maar hoe je in een auto de moter start. start je bij mijn pc de pc op:D super idee toch? en gaat het me ook leuken??

Het idee is er al wel. Zelf zat ik er ook aan te denken aangezien ik 2 irri broertjes heb. Maar daar integen kan het ook irritant worden. Want wat als de sleutel in het slot breekt. Dan mag je het hele slot weer vervangen. En bovendien kan het ook irritant worden om elke keer de sleutel te zoeken als je em kwijt bent.
 
maar even een vraagje over een andere schakelaar inbouwen. Moet het mobo constant stroom krijgen of maar eventjes, omdat de weerstandjes best warm worden vind ik zelf...
 
jordy vraag hoor ergens anders thuis, en dit topic is nieet meer van toepassing dus ik sluit het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan