Systeempje
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2009
Beste lezers,
Ik heb even wat hulp nodig zelf heb ik al zitten brainstormen en proberen maar ik kwam er niet uit.
Wat ik momenteel heb is een Tabel met de velden:
Ik heb een formulier gemaakt waar ik alle velden staan.
Wat ik nu in dit formulier wil is dat daar in het veld "Totaal" het bedrag komt van het veld "Bedrag" x "Aantal keer".
Hoe kan ik dat makkelijk en simpel doen?
Wat ik geprobeerd heb is om onder besturingselementbron een berekening uit te voeren, echter dit werkt niet fijn en netjes.
Oplossing
Een optie is om een Query of onderliggende Query te gebruiken en hierin de formule te maken.
En andere optie is met VBA, hiermee ben ik momenteel nog bezig...... verslag volgt.....
Ik heb even wat hulp nodig zelf heb ik al zitten brainstormen en proberen maar ik kwam er niet uit.
Wat ik momenteel heb is een Tabel met de velden:
- Naam (tekst)
- Adres (tekst)
- Postcode (tekst)
- Plaats (tekst)
- Datum
- Aantal keer (nummeriek)
- Bedrag (valuta)
- Totaal (valuta)
Ik heb een formulier gemaakt waar ik alle velden staan.
Wat ik nu in dit formulier wil is dat daar in het veld "Totaal" het bedrag komt van het veld "Bedrag" x "Aantal keer".
Hoe kan ik dat makkelijk en simpel doen?
Wat ik geprobeerd heb is om onder besturingselementbron een berekening uit te voeren, echter dit werkt niet fijn en netjes.
Oplossing
Een optie is om een Query of onderliggende Query te gebruiken en hierin de formule te maken.
En andere optie is met VBA, hiermee ben ik momenteel nog bezig...... verslag volgt.....
Laatst bewerkt: