Beste mensen,
Ik heb een javascript werkend gemaakt voor een formulierencomponent.
Alleen nu wil ik het uitbreiden en nu krijg ik het allemaal niet meer goed opgeteld.
cript
//first we check that a post has been submitted, since the Form Process is displayed on form dsiplay also
if(isset($_POST['form']['kaartjesparty']['kaartjesbrunch']))
{
$processform['bedragtotaal'] = intval($processform['feestprijs']) * intval($processform['kaartjesparty']) + intval($processform['brunchprijs']) * intval($processform['kaartjesbrunch']) + 26;
}
bedragtotaal totaal bedrag van het de kaartjes en 26 euro standaard
kaartjesparty is een aantal
feestprijs is de prijs van het kaartje (10 euro)
kaartjesbrunch is een aantal
brunchprijs is de prijs van een kaartje (12 euro)
Standaard moet er 26 euro bij opgeteld worden
Bedragtotaal moet dus het totaalbedrag zijn van het aantal kaartjes x prijs voor kaartjesparty en kaartjesbrunch en het bedrag van 26 euro.
iemand een suggestie?
groet en alvast bedankt voor het meedenken.
Ronald
Ik heb een javascript werkend gemaakt voor een formulierencomponent.
Alleen nu wil ik het uitbreiden en nu krijg ik het allemaal niet meer goed opgeteld.
cript
//first we check that a post has been submitted, since the Form Process is displayed on form dsiplay also
if(isset($_POST['form']['kaartjesparty']['kaartjesbrunch']))
{
$processform['bedragtotaal'] = intval($processform['feestprijs']) * intval($processform['kaartjesparty']) + intval($processform['brunchprijs']) * intval($processform['kaartjesbrunch']) + 26;
}
bedragtotaal totaal bedrag van het de kaartjes en 26 euro standaard
kaartjesparty is een aantal
feestprijs is de prijs van het kaartje (10 euro)
kaartjesbrunch is een aantal
brunchprijs is de prijs van een kaartje (12 euro)
Standaard moet er 26 euro bij opgeteld worden
Bedragtotaal moet dus het totaalbedrag zijn van het aantal kaartjes x prijs voor kaartjesparty en kaartjesbrunch en het bedrag van 26 euro.
iemand een suggestie?
groet en alvast bedankt voor het meedenken.
Ronald