Totale vastloper

Status
Niet open voor verdere reacties.

corleone

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
Hallo,

Ik heb onlangs mijn computer geformatteerd. Dit heb ik gedaan zoals ik het altijd heb gedaan. Nou ging ik windows 98 se instelleren en lukte dit niet.

Het gaat om een Packard Bell iConnect 2730i RW, Pentium III 733 Mhz, 15 GB hd.

Ik heb rond gekeken op dit forum maar kon er niks over vinden. Het tot slot die partities file (van het forum, schone pc ofzo) maar bleef hangen op het punt waar je de cdrom van windows 98 moet gebruiken. Omdat het een Packard bell is krijg je een recovery disk.

Deze erin gedaan samen met de cdrom en wederom kreeg ik de volgende mededeling:

'THIS COMPUTER HAS NO VALID INFORMATION'.

A:\>

Hierna doet de pc niks meer. Heeft er iemand enig idee wat ik kan doen?

Alvast bedankt.

Recover cd is er al in gedaan.
Staat de pc wel op opstarten van de cdrom?

Reset anders eens het bios door het batterijtje er 10 minuten uit te halen. (op je moederbord. ziet er uit als een gulden)
Wie weet helpt het.

Ik ga even proberen de bios te resetten. Maar al de voorgaande keren, las hij eerst de diskette (niet de windows opstart diskette, maar 1 die ik bij de computer kreeg) en dan pas de cd's. In de handleiding staat het ook op deze manier vermeld.

De computer geeft dit aan: This computer has no valid information.

Ik heb op het web misschien iets gevonden.
Ga hier naar toe en scroll naar beneden tot je 'your bootdisk revisited' ziet. Klik vervolgens op in cache.
Een klein stukje voor het einde van de pagina zie je staan: incorrect drivesizes en iets lager 'there is always more'. Daaronder volgt een artikel waarin dezelfde error voor komt. Beter gezegd, het is het 2e artikel van onderen af.
Het is nogal een end dus je mag het zelf lezen :D

Laatst bewerkt:
hij is al aan het recoveren. Hoop dat het nu verder goed verloopt.|
Elisa, hardstikke bedankt voor je hulp/tijd!

Dat is mazzel! :thumb: :D Het had erger kunnen lopen.
Wat deed het em nou? Die bios reset of dat artikel?
Dat lijkt me wel handig voor een andere persoon die misschien hetzelfde lot treft.

ps Vergeet je niet het topic al opgelost te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan