Hoi Allemaal,
Ik ben bezig met een DB om onze vakantie uren bij te houden.
Nu heb ik een aantal tabellen (met bij passende formulieren om dit in te boeken), oa,
OverVanVorigJaar
AantalDitJaar
ExtraUren (Overwerk uren)
VakantieUren
Nu wil ik hier een berekening op los laten, namelijk,
OverVanVorigJaar + AantalDitJaar + ExtraUren - VakantieUren
Ik wil nu dat ik een overzicht krijg per werknemer (dus 1 regel per werknemer) met deze berekening.
Ik heb de berekening aardig voorelkaar.
maar ik wil geen dubbele regels zien.
Zie voorbeeld bijlage.
Hier zie je dat "werknemer1" 2 regels heeft, de berekening klopt, maar zoals gezegd wil ik dit gewoon op 1 regel zien.
Als deze werknemer bv 20 dagen vakantie opneemt, dan zou ik dus 20 regels krijgen.
Dit ivm een werknemers formulier (zoals je kunt zien van de contactpersonen voorbeeld db)
Hierop wil ik een 2de (sub)formulier tabje, maken waarop dit resultaat te zien is.
Dus als ik de gegevens van werknemer jantje open, ik dan naar het tabje vakantie uren kan gaan en daar 1 regel zie waarbij zijn vakantieuren overzicht staat.
Iemand een id hoe ik dit kan doen...
Bedankt alvast.
Peace,
René Rijk.
Ik ben bezig met een DB om onze vakantie uren bij te houden.
Nu heb ik een aantal tabellen (met bij passende formulieren om dit in te boeken), oa,
OverVanVorigJaar
AantalDitJaar
ExtraUren (Overwerk uren)
VakantieUren
Nu wil ik hier een berekening op los laten, namelijk,
OverVanVorigJaar + AantalDitJaar + ExtraUren - VakantieUren
Ik wil nu dat ik een overzicht krijg per werknemer (dus 1 regel per werknemer) met deze berekening.
Ik heb de berekening aardig voorelkaar.

Zie voorbeeld bijlage.
Hier zie je dat "werknemer1" 2 regels heeft, de berekening klopt, maar zoals gezegd wil ik dit gewoon op 1 regel zien.
Als deze werknemer bv 20 dagen vakantie opneemt, dan zou ik dus 20 regels krijgen.
Dit ivm een werknemers formulier (zoals je kunt zien van de contactpersonen voorbeeld db)
Hierop wil ik een 2de (sub)formulier tabje, maken waarop dit resultaat te zien is.
Dus als ik de gegevens van werknemer jantje open, ik dan naar het tabje vakantie uren kan gaan en daar 1 regel zie waarbij zijn vakantieuren overzicht staat.
Iemand een id hoe ik dit kan doen...
Bedankt alvast.
Peace,
René Rijk.