Beste Excel gebruikers,
Ik een soort ALS functie moeten hebben.
Bedoeling is dat de functie zelf alle maandtotalen uit een ander tabblad gaat optellen en die dan in de cel plaatst.
ik zou graag willen werken zonder de functie subtotalen omdat de gegevens continu worden upgedate.
vb. in de cel zouk ik alle totalen van de maand mei willen hebben.
de functie zou naar het ander tabblad moeten gaan en daar uit een lijst (met verschillende maanden door elkaar) alle bedragen van de maand mei zoeken en die bedragen ook nog eens met elkaar optellen.
Is dit mogelijk??
Met vriendelijke groet
Giuly88
Ik een soort ALS functie moeten hebben.
Bedoeling is dat de functie zelf alle maandtotalen uit een ander tabblad gaat optellen en die dan in de cel plaatst.
ik zou graag willen werken zonder de functie subtotalen omdat de gegevens continu worden upgedate.
vb. in de cel zouk ik alle totalen van de maand mei willen hebben.
de functie zou naar het ander tabblad moeten gaan en daar uit een lijst (met verschillende maanden door elkaar) alle bedragen van de maand mei zoeken en die bedragen ook nog eens met elkaar optellen.
Is dit mogelijk??
Met vriendelijke groet
Giuly88