Pietjekukel
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 nov 2008
- Berichten
- 63
Hallo Specialisten.
Ik heb om de overuren registratie inzichtelijk te maken een klein bestandje gemaakt.
Het gaat om 13 perioden van 4 weken.(zie bijlage)
Aan het eind van de periode moeten de overuren verplaatst worden naar het overzicht op blad 2.
Hoe krijg ik de totalen in de juiste cel ? Ik denk zelf aan verticaal zoeken maar daar kom ik niet uit.
Een macro lijkt me ook niet de oplossing omdat er telkens naar een andere rij moet worden verplaatst.
Of ????
is het misschien handiger om gewoon een invul formulier te maken wat je in voorkomend gevallen kunt gebruiken en wat per periode
de gegevens naar een overzicht verplaatst ?
Bij voorbeeld hartelijk dank voor jullie aandacht
Ik heb om de overuren registratie inzichtelijk te maken een klein bestandje gemaakt.
Het gaat om 13 perioden van 4 weken.(zie bijlage)
Aan het eind van de periode moeten de overuren verplaatst worden naar het overzicht op blad 2.
Hoe krijg ik de totalen in de juiste cel ? Ik denk zelf aan verticaal zoeken maar daar kom ik niet uit.
Een macro lijkt me ook niet de oplossing omdat er telkens naar een andere rij moet worden verplaatst.
Of ????
is het misschien handiger om gewoon een invul formulier te maken wat je in voorkomend gevallen kunt gebruiken en wat per periode
de gegevens naar een overzicht verplaatst ?
Bij voorbeeld hartelijk dank voor jullie aandacht